Sütümü nasil arttirabilirim

Giderek sanki sütüm azaliyor önce bir ogun mama veriyordum sonra 2 öğun sonra 3 ek gidaya basladik ve hastalandi gündüz nerdeyse hic emmiyor gece emiyor o da herhalde belli belirsiz

Günde en az 3 lt su tüket ve emzirme sonrası kaç defa emerse emsin muhakkak sağım yap . Hem emme sonrası beyine emme işlemi devam ediyor mesajı ile süt kanalların süt üretimine devam eder beyine öyle sinyal verir yani . Hem de iyice boşalt gögsünü hangisini emzirdiysen özellikle o şekilde artırabilirsin uzmanlar da bunu öneriyor

Sagim yapmaya vakit olmuyor ki anca akşam esim gelince

Bende başlarda vakit bulamıyordum ama bebeğimi ana kucağına koyuyorum karşısında konuşa konuşa az da olsa sağım yapıyorum emzirdikten sonra uyku falan da yoksa.

Bir suru sey var amma ben biraktim artik ugrasmayi​:zany_face:mama ile destekliyom .
Denemk ostersen yazayim sana .
Dut kurusu ,incir kurusu ,susam ,kayisi kurusu ,ceviz ,bunlari kaynat seker ekle biraz ic .
Bol ssu tuket .
1 bardak sicak sut ve 5 tane incir kurusuna roboton cek sutu ilva et yogurt gibi mayala dolaba koy tatli niyetine ye .
Şerbetli tatli ye

Dere otu ,helva ,