Sütün gelmesi fışkırması

fışkırarak süt gelmesi ne demek o bebeği nasıl zorlar

Bu sütünün bol olduğunu gösterir… ya göğsümden süt damladigi zaman bile o kadar seviniyorumki bugün sütüm çok Allah’ım sana şükürler olsun diye tazzikli geldiği zamanda aynı sevincim oluyor sürekli olmuyor tabi azaldığı zaman üzülüyorum sen bebeğimin genzine kaçıyor öksürüyor diyen kisiydin degilmi hala korkuyorsun anlaşilan bence korkmak yerine sevinmelisin rabbim bol süt veriyor bebeğin rızkını veriyor burda sütü birden kesilen yada gelmeyen o kadar annemiz varki emzirmek isteyen bence korkmak yerine şükretmeli ve bebeğini bol bol emzirmelisin

Evet ilk zamanlar oluyor ya ama bebek emmeden önce tazziği gidene kadar biraz sağım yapabilirsin sütün çoo tazzikli gelmesi meme reddide yapabilir çocuğun boğazına da kaçabilir

teşekkür ederim :cherry_blossom:

Canım hiç korkutma kendini ve lütfen bol bol emzir sütün inşallah hep bol olur emzirmekten korkarsan az emzirirsen sütün azalır korkma emzirmeden önce elinle biraz sağım yap sonra emzir bebeğin çok küçük büyüdükçe düzelecek inşallah mama vermek zorunda kalmazsın bak bize süt yok her sabah kalktığımızca acaba bu defa hangi mama firmasında sıkıntı çıkacak hangi mamaları toplıcak diye elimiz yüreğimizde maalesef anne sütü şifadır varken emzir bol bol :heart: