Kızlar muhallebi gibi yaptım içine armut rendeledim ağız çevresinde sivilce attı küçük küçük yoğun değil bide göğsünde var avuç içi kadar isilik gibi duruyor alerji mi simdi bu bilemedim krem sürdüm sönmüş şuan
Agiz cevresjnde benim kizimda da surekli oluyor , ben de anlayamadim birseye mi alerjisi oluyor diye ama ne zaman versem aynisi oluyyor ben kaşık tahris ediyor ya da agzini silerken tahris oluyor diye dusundum
10 gün ara ver dedi sonra tekrar deniycem canım… Kaşığım plastik benimde ağzını da çok silmemeye çalışıyorum sanırım alerji çıktı bakalım
Ağız çevresi bizimde sürekli sivilce gibi ama alerjiden çok tükürükle alakalı olduğunu düşünüyorum ben sürekli ağzına birşeyler götürüp emiyor vs
Aynen canım oda olabilir