Tadimda irmik sonrası sivilce

Kızlar muhallebi gibi yaptım içine armut rendeledim ağız çevresinde sivilce attı küçük küçük yoğun değil bide göğsünde var avuç içi kadar isilik gibi duruyor alerji mi simdi bu bilemedim krem sürdüm sönmüş şuan

Agiz cevresjnde benim kizimda da surekli oluyor , ben de anlayamadim birseye mi alerjisi oluyor diye ama ne zaman versem aynisi oluyyor ben kaşık tahris ediyor ya da agzini silerken tahris oluyor diye dusundum

10 gün ara ver dedi sonra tekrar deniycem canım… Kaşığım plastik benimde ağzını da çok silmemeye çalışıyorum sanırım alerji çıktı bakalım

Ağız çevresi bizimde sürekli sivilce gibi ama alerjiden çok tükürükle alakalı olduğunu düşünüyorum ben sürekli ağzına birşeyler götürüp emiyor vs

Aynen canım oda olabilir