Tadimlar bitti corba tarifi

Merhaba guzel annişler tadimlarimiz bitti corbalara gecicem artik her anneden bi tarif alsak hepimiz nasipleniriz degisik tarifleriniz varmi ? Birde mercimek ve pirinc corbasina hemen katabilirmiyiz

Yokmu tarif verecek annelerr :face_holding_back_tears:

Mercimek 8 aylıktan önce önerilmiyor.

1 tatlı kaşığı tereyağı eriyince içine 1,5 yemek kaşığı mısır unu ( istediğin bir un da olur fark etmez ) koy ve 1-2 dk kavur. Sonra 1 patates, 1 tane soğan ve 1 tane havuç ekle karıştır ( İstediğin sebzeleri de ekleyebilirsin )Suyunu da ekle ( ben tavuk suyu da koyuyorum ) Sebzeler pişince blenderdan geçir.

Tadım yaptırırken nasıl bı sıra uyguladin listen varmı acaba

Tesekkur ederim canim bunu deneyim bi tavuk suyu daha vermeyim yeni basladikya agir gelmesin sogan verebiliyomuyduk ay herseyi unutmusum ya

Neden ki acaba. Cogu doktor blendrdan gecir diyo. Tadimlarda mecbur kullaniyoruz az putur gelse oguruyo bogazina kacirir tam yutarken bilemez daha.

Listem yok canim verilebilecek herseyden buharda pisirip verdim 3 gun kuraliyla sonra karistirarak verdim bal kabagi havuc elma armut hurma kuru kayisi yogurt patates bugunde kabak vericem kabak vermedim daha hic. Hurmayla kayisi tatda katiyo iyi oluyo bide avakadoyla yumurta sarisi vericem bide

Patates, tatlı patates, havuç, bal kabağı, kapya biber, elma, armut diye gitti öyle bi sıra yapmadım. Yeşil kabak mevsimi degil diye tattırmadım

Evet öyleymiş corba olduğu için kullandım ama diğer türlü kullanmıyorum çatalla eziyorum

Dene güzel oluyor kalanına tuz koyup ben yiyorum :face_with_peeking_eye::grinning_face:

Saol canim soganda koyum ozaman lezzette katar sebzeli tavuk haslama falan yaptigimda tuz koymadan ayirip bebisede yediririm ozaman

Ben tavuğu kendimize diye tuz koyup haşlamıştım. Ama diger sefere ona organik alıp tuzsuz haşlarım. Eti ile de çorba yaparım. 1 diş sarımsakta koyabilirsin antibiyotik niyetine.

Deniycem canim cok saol

Rica ederim :cherry_blossom: inşallah bebeğin de severek yer :star_struck:

Tadimlarda mecbur kullaniyoruz zaten az tanecik olsa oguruyo zamanla alisicak catalla ezsek yiyemiyo zamaninda pureyi birakirsak bisey olmaz bence dayimin oglunun cocugu oldu ek gida vermedi isine gelmedi emzirdi atti kenara cocuk yasini gecdi simdi yiyemiyo puturlu zamaninda guzel hersey saol canim

Kereviz hic denemedim tesekkur ederim canum bunuda yaparim

Normal irmikle bebek irmigi arasinda bi fark varmi acaba

Yer yer biraz yeme istegi cok begenmesede yiyo :joy:

Çok iyi maşallah nazar değmesin :nazar_amulet: Benimki begenmesin ağzını açmaz, ağzında varsa da püskürtür :grinning_face:

Tarhana çorbası
1 tatlı kaşığı tarhana
1 cay bardağı su
Kaç aylık bilmiyorum sizinki ilk basta boyle vermiştim sonra bizimki gibi yapmaya başladım