Taşınma fikirler i

Hanımlar artık çıkacam evden ama ilk kez ev taşıyorum ve herşeyi tek başıma yapmak zorundayım kolileri nerden alacam tabak çanaklar rı bardakları nasıl kolilicem bana bir yol gösterin mesela marketlerden koli istesek ayıp olur mu yada verirler mi bilmiyorum ki

A101 Bim gibi marketler çoğunlukla veriyor kolileri özellikle aktüel günlerinde giderseniz şansınız daha yüksek olur. Olmazsa satın almanız gerekecek.

Ev taşıyanlar varmış evı kendılerı topluyor kendılerı acıyor falan durumunuz müsaitse eger oyle yapmak daha ıyı ama yoksa marketlerde koliler var ben sadece kırılıcakları kokıye koydum dıgerlerınıbhepsını markete buyuk boy kalın poşetler var onlarq koydum bizde sureklı taşınıyoruz kolay gelsın şimdiden

Evet biliyorum ama durumumuz şu an müsait değil maalesef borçlar vs var o yüzden kendm halletmek zorundayım

Hastanede tanıdığın fln var ise serum kutuları oluyor. Hem sağlam,hemde kalın. Rica edin size ayırsınlar. Ben özelde çalışırken biriktirirdim. Çok işe yarıyor. Arkadaşım taşındı ona verdim mesela​:smiling_face_with_three_hearts: bardakları koyarken içlerine gazete kağıdı sar. Tabakları üst üste koyarken yine aralarına birşey koy. Ve karışlık olmaması yönünden her paketlediğin koliye veya torbaya ne olduğunu yaz. Yerleştirirken kolay olur.

Ben de 2 kere taşındım @Öd2121 arkadaşın yaptığı gibi yaparim. Komodin ve şifonyerin cekmecelerini kağıt bantla sabitlerim ve onları hiç boşaltmadan öyle tasındik. Plastik malzemeleri de kıyafetleri de siyah büyük çöp torbalarina doldurdum. Yine bazılarını beze sarıp bulaşık ve çamaşır makinesinin içine koydum. Karton kutulara sadece porselen ve cam ürünleri koydum. Tencereleri bile sofra bezlerine sarıp büyük torbalara koydum. Bakliyat kutularini dokulebilecek her şeyi kapak kısımlarından streçledim gerekirse tek tek poşetledim ağzını bağladım. Kendi kiyafetlerimizi bavullara koydum ama yetmedi tabiki yine siyah büyük torbalara koydum :grimacing: Bizim evin görüntüsü torba oldu yani taşınırken. İyi de oluyor yirtilmiyor baya sert ben zor açıyordum. Üstlerine ne olduklarını kağıt banta yazıp yapıştırdım. Ararken kolay oldu eşimle çok çabuk yerleştirdik.

Aynen bende oyle yaptım koliler cok yer kaplıyor bıde bız sureklı taşınıyoruz daha kolay oyle yapmak

Maalesef tandğm yok ama teşekkürler