3.5 aylık bebeğim 3.5 aydır uykuyla barışamadı. Ben delirmenin eşiğindeyim kuruya kuruya kurudum. Ne desem eksik kalıyor gibi hissediyorum sürekli ağlıyor hep uyanık günde 3 saat uyusam şükrediyorum. Nolur biri düzelecek desin hep böyle mi olucak
Her şeyi denedim akla gelebilecek, saatlere uydum ama öyle daha da delirdi. Gazı cıkıyor uykusu var hemde cok. Ama direniyor uyuyunca da sürdüremiyor. Daha fazla dayanamıyorum bilmiyorum ne yapacağımı
D vitaminini gec saattemi veriyorsunuz?Zamanında veriyorsanızda bir kaç gün vermeyip gözlemleyin.
Ben uykusuzluk yaptığını farkettigim icin sabah erken saatlerde vermeye başladığımda düzelme görmüştüm.
Evet bize de hemşire gece vermeyin uykusu kaçar demişti sabah veriyoruz vitamini.
Benim bebeğimde uykusundan kendisini çok uyandırıyor zaten 4-5 aya kadar uyku düzeni beklemeyin diyorlar hatta belki 6 ay çok zor bir durum ama onlarında hayata alışma süreci diyelim sabretmekten başka yapacak bir şey yok malesef inşallah en kısa süre de düzene girer bebişinizin uykuları ![]()
Sabah 8 9 civarı veriyorum
İnşaAllah ![]()