Kızlar tek bi mememde süt var ve naptıysam diğerinden gelmiyor tek memeyle bebeğim büyğr mü gerçi kilo kaybı olmadı hiç 2 ay 11 günlük
Bi kitapta buyuyebilecegini okumuştum ![]()
Benimde aynı yani çok az süt geliyor sağarken hele hiç gelmiyor doktor tek memen yeter diyor siz süt olmadığını nerden biliyorsunuz bebek emiyormu o tarafı ben silikonla emzirdiğim için az biraz süt görüyorum
Sıkıyorum yok sağıyorum yok o memede durmuyor kendini geri atıyor
Büyür canım yiyenim büyüdü mama falan da icmedi
Uşş bebişlerimiz in tarihleri aynıymış diğer memeden neden süt gelmiyor danıştin mi birine
Buyur kız benim kuzenlerim hep tek meme maşallah tosun gibi bebeleri buyuyor mamasiz. Tek memenin sütü yeterliyse tamamdir
Evet büyür hatta emzirme hemşiresi anlatırken (yoğun bakım süreci vardı bebeğimin ) iki meme aslında çoklu gebelik içindir. Ya tek meme emzirende çok duydum ayrıca
Yok valla danışmadım kimseye
Ay inşaAllah yaa
Benimde öyle ilk bir ay iki memeyi aldı sonra sol taraftakini tek emeye başladı sağıyorum ama vermiyorum çünkü acı ve ekşilik tad vardı sütümde bizde 2 ay 16 günlük olduk maalesef mamada veriyorum
Büyür mutlaka ama olduğun ilde kadın doğum Hastanesi’nde fln emzirme danışmanı vardır yoksada yonlendirirler belki ikisini emzirebilirsin