Tek memeyle bebek büyür mü :(

Kızlar tek bi mememde süt var ve naptıysam diğerinden gelmiyor tek memeyle bebeğim büyğr mü gerçi kilo kaybı olmadı hiç 2 ay 11 günlük

Bi kitapta buyuyebilecegini okumuştum :smiling_face_with_three_hearts:

Benimde aynı yani çok az süt geliyor sağarken hele hiç gelmiyor doktor tek memen yeter diyor siz süt olmadığını nerden biliyorsunuz bebek emiyormu o tarafı ben silikonla emzirdiğim için az biraz süt görüyorum

Sıkıyorum yok sağıyorum yok o memede durmuyor kendini geri atıyor

Büyür canım yiyenim büyüdü mama falan da icmedi

Uşş bebişlerimiz in tarihleri aynıymış diğer memeden neden süt gelmiyor danıştin mi birine

Buyur kız benim kuzenlerim hep tek meme maşallah tosun gibi bebeleri buyuyor mamasiz. Tek memenin sütü yeterliyse tamamdir

Evet büyür hatta emzirme hemşiresi anlatırken (yoğun bakım süreci vardı bebeğimin ) iki meme aslında çoklu gebelik içindir. Ya tek meme emzirende çok duydum ayrıca

Yok valla danışmadım kimseye

Ay inşaAllah yaa

Benimde öyle ilk bir ay iki memeyi aldı sonra sol taraftakini tek emeye başladı sağıyorum ama vermiyorum çünkü acı ve ekşilik tad vardı sütümde bizde 2 ay 16 günlük olduk maalesef mamada veriyorum

Büyür mutlaka ama olduğun ilde kadın doğum Hastanesi’nde fln emzirme danışmanı vardır yoksada yonlendirirler belki ikisini emzirebilirsin