Tek uyku yapanlar

Arkadaslar merhaba bebeklerinizi tek uyku yapınca öğünlerini nasıl ayarlyorsunuz birde sabah uyandgı zamn kac saat sonra uyku yapmış oluyor

merhaba

Benim kızım 13 aylık 10 aydan beri tek uyku yapıyor

Akşam 8.30 yatıyor

Sabah 8 de kalkıyor

Sabah 8.30 formül mama

10.30 kahvatı

12.30 formül mama

tek uyku

Uyanış 15.30

16.00 ara öğün

Saat 18.00 akşam yemeği

Akşam 8.30 Formül mama iyi geceler

Bazen gece beslenmesi yapıyoruz 60 yada 80 ml formül baba genelde diş süreci ya da hastaysa​:cherry_blossom:

12 bckda mı yatyor birde öğle yemegi yerine mamamı veryorsunuz gun içinde formüll mama bnde veryrm

Evet 12.30 yatıyor öğünle maalesef fazla uyumuyor o yüzden formül mama veriyorum öğün verirsem 1 saat sonra uyanıyor ve tekrar geri uyumak istiyor uyayamiyor huysuzlasiyor formül mamayı uyku gecislerinde veriyorum

Bazen sabah uyandığında formül mama vermiyorum kahvaltisini öne çekiyorum

Akşam yemeğinde zaten çorba yanında et yada balık tavuk yada sebze oluyor

21 aylik felan eymen

Sabah 8.00 8.30 gibi kalkar

9 gibi kahvalti yapar

10.30 gibi parka

12.00Dogru sut icer uyur

15.00 kalkar meyve karisimi yer yogurtla

Oyun oynariz bazen kendi bazen beraber.

16.30 gibi yine yatar.

19.00 gibi kalkar. Aksam yemegini yer.

21.00 gibi yatar bir biberon icer

10 15 dakika mirildanir biseyler konusur kendince.anlatiyo biseyler.

Gece uyanmaz pasam kolay kolay rahatsiz olmazsa.

Bide odasi sessiz ve karanlik olursa daha da seviyo.

Ama aralarda yine atistirir hepsi degil bu

Kuru uzum

Hurma

Meyve gevregi

Pirinc gevregi

Misir gevregi

Biskuvi katkisiz.vs.

Meyve suyu bebekler icin.

Ne güzel cocuklarınız darısı başıma :slight_smile: uyumaz gecelerı gündüzleri bişey yemez bir yas ataklarda heralde :slight_smile:

21 aylık iki uykmu yapıyor

Gunduz 2 gece 1

Ya maşaAllah naısl yapıyorsunuz bunu bırakın gece uykusunu gündğz 2 saat uykusu yok gece boyu saat başı ayakta dayanacak gücüm kalmadı

Sabh kalkınca öğlen uykusna kacda geçmiş oluyor

Sizin ne kadarlık biliyorum bebişiniz benim kızım doğduğundan beri zaten hep rutinle başladık öylede devam etti sadece 4 aylık atağı bizi 2 hafta zorlamisti berbat geçmisti.

Zamanla oturuyor inanın şimdi benden bağımsız uykuya dalıyor büyüyor ve ben buna üzülüyorum bir gün hiç ihtiyacı olmuyacak​:pensive_face:

Gündüz 12.30 uykuya geçiş 15.30 uyaniyor

gecede diş yada hasta değilse uyanmiyor

14 bck aylık suan eylulun 16 sından 15 aylık olacagız ilk uykudan uyannca 4 saat snnra mı uykuya gecirmeliyz 7 .bazen 7 bcuk bazende 6 bckda kalkıyor bzmki genelde iki uyku seklinde yaptryprdm ama bu ara degskenlik gosteryor

Yarın 11 aylık olucak ama malesef kolikti cok zor günler yaşadık biz hic rutin tutturamadık 7ç ayda az da olsa başarmıştık ama 8 de dişlerini çıkartırken eskisinden de beter oldu simdi her gece zırt pırt kalkıyor inşaAllah benimkide kendi başına uyumayı öğrenir bi an önce