Arkadaslar merhaba bebeklerinizi tek uyku yapınca öğünlerini nasıl ayarlyorsunuz birde sabah uyandgı zamn kac saat sonra uyku yapmış oluyor
merhaba
Benim kızım 13 aylık 10 aydan beri tek uyku yapıyor
Akşam 8.30 yatıyor
Sabah 8 de kalkıyor
Sabah 8.30 formül mama
10.30 kahvatı
12.30 formül mama
tek uyku
Uyanış 15.30
16.00 ara öğün
Saat 18.00 akşam yemeği
Akşam 8.30 Formül mama iyi geceler
Bazen gece beslenmesi yapıyoruz 60 yada 80 ml formül baba genelde diş süreci ya da hastaysa![]()
12 bckda mı yatyor birde öğle yemegi yerine mamamı veryorsunuz gun içinde formüll mama bnde veryrm
Evet 12.30 yatıyor öğünle maalesef fazla uyumuyor o yüzden formül mama veriyorum öğün verirsem 1 saat sonra uyanıyor ve tekrar geri uyumak istiyor uyayamiyor huysuzlasiyor formül mamayı uyku gecislerinde veriyorum
Bazen sabah uyandığında formül mama vermiyorum kahvaltisini öne çekiyorum
Akşam yemeğinde zaten çorba yanında et yada balık tavuk yada sebze oluyor
21 aylik felan eymen
Sabah 8.00 8.30 gibi kalkar
9 gibi kahvalti yapar
10.30 gibi parka
12.00Dogru sut icer uyur
15.00 kalkar meyve karisimi yer yogurtla
Oyun oynariz bazen kendi bazen beraber.
16.30 gibi yine yatar.
19.00 gibi kalkar. Aksam yemegini yer.
21.00 gibi yatar bir biberon icer
10 15 dakika mirildanir biseyler konusur kendince.anlatiyo biseyler.
Gece uyanmaz pasam kolay kolay rahatsiz olmazsa.
Bide odasi sessiz ve karanlik olursa daha da seviyo.
Ama aralarda yine atistirir hepsi degil bu
Kuru uzum
Hurma
Meyve gevregi
Pirinc gevregi
Misir gevregi
Biskuvi katkisiz.vs.
Meyve suyu bebekler icin.
Ne güzel cocuklarınız darısı başıma
uyumaz gecelerı gündüzleri bişey yemez bir yas ataklarda heralde ![]()
21 aylık iki uykmu yapıyor
Gunduz 2 gece 1
Ya maşaAllah naısl yapıyorsunuz bunu bırakın gece uykusunu gündğz 2 saat uykusu yok gece boyu saat başı ayakta dayanacak gücüm kalmadı
Sabh kalkınca öğlen uykusna kacda geçmiş oluyor
Sizin ne kadarlık biliyorum bebişiniz benim kızım doğduğundan beri zaten hep rutinle başladık öylede devam etti sadece 4 aylık atağı bizi 2 hafta zorlamisti berbat geçmisti.
Zamanla oturuyor inanın şimdi benden bağımsız uykuya dalıyor büyüyor ve ben buna üzülüyorum bir gün hiç ihtiyacı olmuyacak![]()
Gündüz 12.30 uykuya geçiş 15.30 uyaniyor
gecede diş yada hasta değilse uyanmiyor
14 bck aylık suan eylulun 16 sından 15 aylık olacagız ilk uykudan uyannca 4 saat snnra mı uykuya gecirmeliyz 7 .bazen 7 bcuk bazende 6 bckda kalkıyor bzmki genelde iki uyku seklinde yaptryprdm ama bu ara degskenlik gosteryor
Yarın 11 aylık olucak ama malesef kolikti cok zor günler yaşadık biz hic rutin tutturamadık 7ç ayda az da olsa başarmıştık ama 8 de dişlerini çıkartırken eskisinden de beter oldu simdi her gece zırt pırt kalkıyor inşaAllah benimkide kendi başına uyumayı öğrenir bi an önce