Kızlar şuan bebegim 11+15 aylik ve hamile olduğumu öğrendim doktor 3 aylık olana kadar emzirebilrisin dedi sonra keseceksin dedi nasıl kesebilirim
kolay gelsin sana canim
Hayırlı olsun bebeğin canım, ben büyük kızımda göz kalemi ile siyaha boyamıştım pis olmuş nasıl emeceksin dedim istemesin diye etkili olmuştu . 4-5 günde unutmuştu. Ama tabi ben 2 yaşında bıraktım emzirmeyi senin bebeğin daha küçük etkili olur mu bilmiyorum. Deneyebilirsin . Allah kolaylık versin.
@hava gel gel
Anlasa dediğin gibi canim küçük daha olmadı ucuna salcami sursem
İnek sütü vermek sitedim ama hiçbir şekilde icmiyo muhallebide yiyo ama sütü içmiyor mamayı zaten hiç istemiyor ne yapacağımı şaşırdım zaten iştahlı bir çocuk degil
Geldim kiz evt tekrar hamile kulubu.
Reflu mamasi verdim hipp
Oglanda reflu vardi.
Memenin ucuna sabır taşı sür biz arkadaşımla hep öyle bıraktırmıştık.
Bilmiyorum da memeyi almaması için biseyler sürmeden olmuyor bı dene istersen canım
Bence bir sey surmek veya inek sütü vermek yontemleri denemeyin. Ikiside ayri ayri psikolojik ve fizyolojik açıdan zararli tercihler. Meme biraktirmanin en saglikli yolu azaltarak bitirmek. Bebeginizin en az emdiği saatlerle başlayıp yavas yavaş sık meme talep ettigi zamanlarda azaltın. Her yeni duzene alıştığı dönemde tekrar eksiltme yapın. Bunun disinda bence baska bir doktorla da görüşün, konuya cok hakim degilim ama hamile annelerin emzirmeyi kesmesini istemiyor artik doktorlar.
Etkili oluyormu
Vallahi çok zormuş evet öyle ama işte ne kadar erken bırakırsa benim için o kadar iyi
Salça sürdüm böyle vakti emmek istedi ama onu gorunde istemedi de ağladı pirinç unuyla biberon maması gibi bişey yaptım içse güzel olur ama çok az içti hemşire ek gıdayı güzel yerse aksmada karnı doyarsa mamayada gerek kalmaz söylüyor ama işte ek.gida gzuel.yemiyor belki sütten kesilirse yemeside düzene girer
Deneyebilirsin canim
