Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 aylık 5 . Aya birkaç gün oldu yeni girdik . 2. Ayında sütüm kesildi zannetmiştim sürekli sağma felan derken sütümü atttırmıştkm . Birkaç gündür sütümün tekrardan azaldığını hissediyorum bebeğim emerken her zaman yutkunma sesi gelmiyor , bebeğim ağlıyor . Elimle sıkıyorum süt akıyor ama fazla değil mi anlamadım . 2 aydan sütüm artınca bebeğe emdirdim sağmayı bıraktım acaba kuvvetli emmiyor mu neden azalmış olabilir Ne yapmam gerekiyor arttırmak için yardımcı olur musunuz .
Süt arttıran şeyler yemen lazım. Dereotu ye üstüne bol su iç , tahin helvası, kuru tut, hurma , bulgur pilavı bunlar süt yapıyor. Eczaneden anne için süt arttıcı damla alabilirsin suya atıp içiyorsun tadı yok. Bi de e bebekte anne içeceği var malt. Ondan alıp içebilirsin bunlar çok süt yapıyor. Bana da mucize annedeki arkadaşlar söyledi allah razı olsun hepsinden onlar sayesinde sütüm geldi. Günde 3 lt su içmeye çalış. Su süte birebir
Su kesinlikle içiyorum ama bilmiyorum ya bazen 4 litre içiyorum ilk 6 ay bari anne sütü alsın istiyorum. Hurma felan da yiyorım
Düzenli yiyin özellikle yeşillik tüketin. Stres yapmayın stresten uzak durun o da çok etkiliyor. Rabbim bebenizin rızkını arttırsın inşallah
Teşekkür ederim amin rabbim herkesin bebeğinin rızkını atttıraın inşallah . Ben fazla yemiyorum galiba ondan