Termal havuz

Merhabalar anneler. Kızım 3.5 aylık termal havuza girebilir mi acaba? Kaç derece sıcaklığa kadar dayanabilir bebişler bilgisi olan var mı?

Banyo isisindan pay bicin 37 derece üstü olmamalı. Zaten o kadar kucuk bir bebeğin ortak kullanım olan bir havuza girmesi de sakıncalı :blush:

Bence girmemeli

Sanırım haklısınız çok mersi :smiling_face_with_three_hearts: