Merhabalar anneler. Kızım 3.5 aylık termal havuza girebilir mi acaba? Kaç derece sıcaklığa kadar dayanabilir bebişler bilgisi olan var mı?
Banyo isisindan pay bicin 37 derece üstü olmamalı. Zaten o kadar kucuk bir bebeğin ortak kullanım olan bir havuza girmesi de sakıncalı ![]()
Bence girmemeli
Sanırım haklısınız çok mersi ![]()