Bebegim boyle kanli sicmis bide iki gundur bpyle kalip gibi siciyor sebebi neolabolir
Bağırsak florası bozulmuş olabilir , yediği bir şeye alerjisi olabilir , domates karpuz gibi kırmızı meyve sebze tüketmiş olabilir . Bir doktora götürün bence devam ediyorsa
Kaka yapısı normal mi? Genelde nasıl oluyor? Kaç aylıkken kakalaembu hali alıyor. Kırmızı renk için birşey diyemeyeceğim . Fotoyu yapay zekaya gönderip bi sorsananıza
Nereden gondercem
Burda insanlar sorunlarini paylasmak icin var zaten bu sayfa yazida sorunumu nasil anlatabilirim kakasi gri degil sari
1-800-242-8478 rehbere bu numarayo ekleyin. Watsaptan gönderin
Arada tire olacak mı
Evet direk kopyala yapıştır yapın
Sorunlardan kasıtları bebeklerimizin bezinde kaka değil
Çocuğun sağlığını etkileyecek bir faktör varsa zaten bunu buraya değil doktora götürüp daha sağlıklı bilgi almanız gerekir
