Tiksincekseniz bakmayin

Bebegim boyle kanli sicmis bide iki gundur bpyle kalip gibi siciyor sebebi neolabolir

Bağırsak florası bozulmuş olabilir , yediği bir şeye alerjisi olabilir , domates karpuz gibi kırmızı meyve sebze tüketmiş olabilir . Bir doktora götürün bence devam ediyorsa

Kaka yapısı normal mi? Genelde nasıl oluyor? Kaç aylıkken kakalaembu hali alıyor. Kırmızı renk için birşey diyemeyeceğim . Fotoyu yapay zekaya gönderip bi sorsananıza

Nereden gondercem

Burda insanlar sorunlarini paylasmak icin var zaten bu sayfa yazida sorunumu nasil anlatabilirim kakasi gri degil sari

1-800-242-8478 rehbere bu numarayo ekleyin. Watsaptan gönderin

Arada tire olacak mı

Evet direk kopyala yapıştır yapın

Sorunlardan kasıtları bebeklerimizin bezinde kaka değil :slight_smile: Çocuğun sağlığını etkileyecek bir faktör varsa zaten bunu buraya değil doktora götürüp daha sağlıklı bilgi almanız gerekir