Tiksinmicekseniz bakin

Kizlar bebegim dunden beri boyle kaka yapiyor bide peynir gibi kusma var az bisey cikartiyo normalmi emzirmiyorum mama veriyorum

Peynir gibi kusmaya iyi der eskiler bence bir sorun yoktur ama kakası biraz ishal gibi gerçi doktorlara göre biz ishalle normal kakayı ayırt edemezmişiz. ek gıdaya geçmeyen bebekte böyle kakalar normalmiş öyle demişti doktorum. Kaç aylık olduğu normalde nasıl yaptığıda önemli bence. Olmadı bir kaç gün takip edip için rahat etmezse doktoruna danış.

Tamam cok teşekkürler kuxum

Kan var gibi demi

Benzetmek gibi olmasın ama bazen mercimek çorbası kıvamında renginde olluyor o kar normal ayına bağlı salyadan kaynaklı mukus falanda normal geçen benim bebeğim kabız gibiydi sonra yaptı böyle minnacık kan vardı iki ayrı bezde ama baktım popisinin orası kızarmış büyük ihtimal zorladığı için kanama olmuş olabilir ondan sonra görmedim hiç ..

Hayir yok