Tırnağım sıkıştı ne yapmam gerek 😓

Kızlar bugün el rondosu kullanırken serçe parmagimı sıkıştırdım iki elimle baya güç uyguladım kötü sıkıştı yani ve bu hale geldi çok acıyor ve morardı ne yapsam acısını alır ağrı kesici dışında :woozy_face:

Soguk uygula canım

Uyguladım ama aynı hep inşallah geçer :persevering_face: eşimde düşer tırnağın falan dedi korkuyyu beni inşallah düşmez

Çok gecmis olsun rabbim beterinden korusun Kökünden morarmiş duşsede yerine geri tırnak gelir cnm korkma

Geçmiş olsun . Yani düşer dediği de şöyle olur git gide o mor kısım yukarı doğru çıkar bir kaç gün daha acısını çekersiniz ama :black_heart: geçmiş olsun

Soğuk uygulayın olabildiğince de baskıyı oraya vermeyin

Sağol canım amin , yani öylede canımın acısını da geçtim sag elim bebekle ev işleriyle zor olacak o yüzden .

Sağol canım benim​:two_hearts: yani bende senin dediğin gibi olur diye düşünüyordum ama eşim tırnağın tamamen çıkabilir dedi o korkuttu beni :sad_but_relieved_face: aynen soğuk uyguluyorum sürekli biraz acısını aldı .

Yok yok o kadar olmaz

Çok geçmiş olsun İNŞALLAH dikat edin

Ağrısı geçerse inşallah cnm tırnağın çıkarken agrimaz hissetmezsin zaten

Gecmis olsun canim .

Tırnağın cikmayabilir de korkma ..meslaa babam da Mısır biçme makinesine sıkıştırmıştı.

Kap karardı dipleri tırnağı cikmadi ..zamanla yok oldu .

Ay inşallah canım

Sağol canim anestol sürdüm de çok az aldı acısını eşimde sana uyuşturucu iğne yapayım dedi istemedim :sad_but_relieved_face::rofl:

Çok sağolun kızlar :two_hearts:

Cok gecmis olsun ablacigim bi yazamadim kac gundur kafami kaldiramiyorum yogunluktan.

Oglani acile goturmustuk acele edecem diye parmaklarimi arabanin kapisina SIkistirdim.gercekten cok feci yani gecmis olsun bide kucuk cocuk oldugu zaman daha kotu kaldir indir.allah yardimcin olsun.

Çok sağol abla , sizede çok geçmiş olsun Allah esirgesin beterinden :palms_up_together:

Çok zormuş ya ilk defa böyle bişey geldi başıma tırnağım tamamen morardı birazda şiş acısı ilk güne göre hafifledi çok şükür.

Ay inşallah benimde çıkmaz canım ya .

Siimdi nasil oldu parmağın.

simdi bu şekilde sızısı geçti ama biraz sis ve öyle baskıda ve sert bı yere dokununca falan fena acıyor .

Bide öyle saçma bı şekilde sıkıştırdım ki bu kadar olacağını hiç tahmin edemezdim . :woman_facepalming:t2::rofl: Baya sakarim

Tehhhh canim.benim . InsAllah gecer ya .. Sakarlık herkesde var yanliz değilsin :face_with_hand_over_mouth: