Kızlar bugün el rondosu kullanırken serçe parmagimı sıkıştırdım iki elimle baya güç uyguladım kötü sıkıştı yani ve bu hale geldi çok acıyor ve morardı ne yapsam acısını alır ağrı kesici dışında ![]()
Soguk uygula canım
Uyguladım ama aynı hep inşallah geçer
eşimde düşer tırnağın falan dedi korkuyyu beni inşallah düşmez
Çok gecmis olsun rabbim beterinden korusun Kökünden morarmiş duşsede yerine geri tırnak gelir cnm korkma
Geçmiş olsun . Yani düşer dediği de şöyle olur git gide o mor kısım yukarı doğru çıkar bir kaç gün daha acısını çekersiniz ama
geçmiş olsun
Soğuk uygulayın olabildiğince de baskıyı oraya vermeyin
Sağol canım amin , yani öylede canımın acısını da geçtim sag elim bebekle ev işleriyle zor olacak o yüzden .
Sağol canım benim
yani bende senin dediğin gibi olur diye düşünüyordum ama eşim tırnağın tamamen çıkabilir dedi o korkuttu beni
aynen soğuk uyguluyorum sürekli biraz acısını aldı .
Yok yok o kadar olmaz
Çok geçmiş olsun İNŞALLAH dikat edin
Ağrısı geçerse inşallah cnm tırnağın çıkarken agrimaz hissetmezsin zaten
Gecmis olsun canim .
Tırnağın cikmayabilir de korkma ..meslaa babam da Mısır biçme makinesine sıkıştırmıştı.
Kap karardı dipleri tırnağı cikmadi ..zamanla yok oldu .
Ay inşallah canım
Sağol canim anestol sürdüm de çok az aldı acısını eşimde sana uyuşturucu iğne yapayım dedi istemedim ![]()
![]()
Çok sağolun kızlar ![]()
Cok gecmis olsun ablacigim bi yazamadim kac gundur kafami kaldiramiyorum yogunluktan.
Oglani acile goturmustuk acele edecem diye parmaklarimi arabanin kapisina SIkistirdim.gercekten cok feci yani gecmis olsun bide kucuk cocuk oldugu zaman daha kotu kaldir indir.allah yardimcin olsun.
Çok sağol abla , sizede çok geçmiş olsun Allah esirgesin beterinden ![]()
Çok zormuş ya ilk defa böyle bişey geldi başıma tırnağım tamamen morardı birazda şiş acısı ilk güne göre hafifledi çok şükür.
Ay inşallah benimde çıkmaz canım ya .
Siimdi nasil oldu parmağın.
Tehhhh canim.benim . InsAllah gecer ya .. Sakarlık herkesde var yanliz değilsin ![]()

