5 aylık bebeğimin ayak tırnaklarında batık olmuş sanırım. Tırnak kenarları kızarık ve şiş. Antibiyotik krem kullandık fakat tamamen geçmedi önerisi olan var mı
@Ozge merhaba
tırnaklarını düz kesin, yuvarlak değil ve tırnak kenarlarını çok kısa kesme lütfen. Banyo sonrası yumuşakken tırnaklarını kesmek daha kolay olacaktır. Etkilenen bölgeyi günde birkaç kez ılık suya batırarak beklet. Bu, şişliği azaltmaya ve enfeksiyon riskini düşürmeye yardımcı olacaktır. Eğer hiç iyileşme olmazsa pediatrik dermatoloğa götür mutlaka ![]()
Bebekte nasıl olur bilmiyorum ama ben kendimde olunca diş ipini batan tırnağın altına yerleştiriyorum baskı olmasın diye çok işe yarıyor