Kızlar selam, bebeğim 40 günlük oldu tırnaklarını henüz kesmedim artık kesebilir miyim sizler ne zaman kestiniz ilk kez
Uzadıkça kestim ben kirkindan önce kesmiştim eldiven önerilmiyor zaten temas kırması için kendini de çizmemesi için kesilmesi gerekir
Doğduğu günün ertesi günü kesmiştim çok uzun tırnaklı dogmuştu
Ben de eldiven kullanmadım uçları kırıldıkça kopardım şimdiye kadar da çok yumuşak kesilmez dediler ama artık kesmek istiyorum sertleşti gibi
Çok yumuşak değil miydi ![]()
Kesin bence bir sorun olmaz
Teşekkür ederim
Evet ucundan kesiyorum fazla almıyorum yüzünü cizmesin yeter![]()
Ben ikinci hafta kesmeye basladim diye hatırlıyorum hatta daha erkende olabilir
3 gun kestim. .
Şu günde kesilse daha iyi olur diye bir şey yok. Doktorlar eldiven konusunda el dokunma hissi de gelişsin diye 2 haftadan sonra eldiven kullanmayın diyorlar zaten.ben 1.5 ay falan eldiven kullandım 40ımız çıktı eldivenleri öyle çıkardım. Tırnaklarını kesme aklı kısa olur bilmem ne olur diye safsatalar duydum . Tabiki dinle de bilimle de alakası olmayan şeyler. Çocuğa zarar vermeyecek şekilde olması esastır. Yumuşak zaten başta tık tık hemen uyurken halledersiniz. Öyle bir zamanı yok yani. Doğmuştu bende 1 hafta sonra baktım uzadı öyle kestim . Doğduğunda normaldi tırnak uzunluğu
Ben de ilk zamanlar kesmek istedim ama annem ve kayınvalidem tırnak yumuşakken kesilmez dedi sertleşsin dedi. Dinle ilgili bişi demediler ben de duymadım onlar dediği için bekledim ama beklememe gerek yokmuş demek ki herkes ilk zamanlar kesmiş hep
neyse öğrenmiş oldum artık
Kızım 15 aylık daha yeni tırnak makasiyla kestim, hem etini koparcam diye korkuyordum hem içim gidiyordu..Bebekler için törpü aleti var o da gayet güzel tırnağı kısaltıyor, onu da deneyebilirsiniz, kullanımı da hem kolay hem pratik
Çok memnun kalacağıniza eminim
Bu da güzelmiş, ben daha yeni tirnak makasiyla kestim bir tuhaf oldum ne biliym içim gitti ![]()
![]()
iyiki farklı seçeneklerde var
Benim bi korkum yok yani izin verseler ilk günden de tırnak makasıyla keserdim
bugün uyurken hallettim çok şükür kurtulduk o cadı tırnaklarından ![]()
Bu bnım hıc hoşuma gitmedi . Çok gereksiz geldi. En fazla 5 kere kullanmışimdır. Sonra bıraktım.
Benim çok hosuam gitti bir kaç defa bende kullandım tam benlik ![]()
Bebek tırnak makasları var mınnak ben hepsini onunla kestim ilk çocukta bende korkardım eşim kesmişti uzun süre 1 yasinda falan alismisrim ben..ama artık 3. Tecrübeliyim çıt çıt kolayca kesiyorum
