Ev 23 22 arası 1 tog kullanıyorum üst kısa kolu zıbın alt ince pijama . Ama gece vazen bakıyorum ensesi sırtı soğuk sabaha karşı uyanıyor gayet iyi ? Giydirmesem mi
Bence terlediği için soğuk olabilir
Aslında ideal sıcaklık o ama insan üşür diye korkuyor ben hep 23 derece tutmaya çalışıyorum
22 de tutmaya çalışıyorum. Tulumlarini deneye yanila incelte incelte ilerledim. Şimdi tek kısa kollu zıbın ve ince bir tulum kaldı. Üzerine ince bir battaniye hâlâ atiyorum kollarını çıkarttığım için bir sorun yok. Kamera kullanıyorum sürekli kontrol ederim uyuduğu zaman da .