Tog kullanıyorum . Nerde hata yapıyorum

Ev 23 22 arası 1 tog kullanıyorum üst kısa kolu zıbın alt ince pijama . Ama gece vazen bakıyorum ensesi sırtı soğuk sabaha karşı uyanıyor gayet iyi ? Giydirmesem mi

Bence terlediği için soğuk olabilir

Aslında ideal sıcaklık o ama insan üşür diye korkuyor ben hep 23 derece tutmaya çalışıyorum

22 de tutmaya çalışıyorum. Tulumlarini deneye yanila incelte incelte ilerledim. Şimdi tek kısa kollu zıbın ve ince bir tulum kaldı. Üzerine ince bir battaniye hâlâ atiyorum kollarını çıkarttığım için bir sorun yok. Kamera kullanıyorum sürekli kontrol ederim uyuduğu zaman da .