16 aylik yuvarlak plastik toka yi yuttu bisey olur mu nohottan biraz büyük bisey
Büyük Abdest ile cikar diye düşünüyorum inşallah bjr şeyi yoktur
Saniye durmuyor lar ins canim ya
Durmazlar valla saniselik hareketleri. Annesi dışkısını kontrol et. Onunla çıkar büyük ihtimal. Çıkmaz ise hastaneye götür. Röntgen de bakarlar. Geçmiş olsun
Evet takip edin mutlaka eğer çıkmazsa götürseniz iyi olur yuttuğundan eminseniz.
Boğazında kalmadığı sürece sıkıntı olmaz bence dışkı yoluyla atar dışarı
Benim oğlumda 25 kuruş yutmuştu
biz bir lira sandık hastaneye götürdük röntgen çektiler dışkı yoluyla çıkar dediler çıkmazsa getirin dediler takip ettim dışkı yoluyla çıktı çok şükür