Toparlayıcı sütyen önerisi

Canlar trendyoldan veya başka internet sitesinden önerebileceğiniz memnun kaldığınız desteksiz toparlayıcı sütyen önerileriniz varmı. Allah aşkına biri bana öyle bişey önersin ki hep alayım ya. Ben bu konuda sürekli sorun yaşıyorum çünkü. Benim göğüslerim baya büyük boyumda kısa. Sık sık da emziriyorum bundan dolayı da sanki iyice büyüdü. Büyüklükten ziyade bide sarkık göğüse sahibim ve çok rahatsız oluyorum ne giysem yakışmıyor göğüslerim dik durmuyor. Büyük olduğu için de destekli sütyen kullanamıyorum. Ay biri bana yardımcı olsun lütfen bugün iyice sinirim bozuldu artık arayıştayım​:smiling_face_with_tear:


Tam belli olmasa şu şekilde yani toparlayıcı giysem bile yine sarkık duruyor ve büyük duruyor. Dik dursun istiyorum. Büyüklüğe bişey yapamayız da desteksiz kullanmadan nasıl yapabilirim önerebileceğiniz ürün varmı sütyen rica etsem

Ay onuda aldım yok bedeni mi tutturamıyorum anlamıyorum ki çıkıyor sürekli

İnternetten değilde kuyumcular çarşısında yüzük heykelinin sol tarafında iç giyim dükkanı vardı orda göğsünün ölçüsünü alıp ona göre sütyen veriyor bayan işletiyordu düğünümde bide doğumdan sonra aldım toparlayıcı sütyen

Ya bana düğünümde ordan aldım acaba aynı kişiden mi aldık üst katta yeri orta yaşlarda bir bayan aynı dediğin gibi ölçü alıp ona göre veriyordu. O iyidi doğrj ama o zaman daha rahattı. Şimdi emzirdiğim içinde sanki iyice asıldı büyüdü süt de doluyor ya iyice büyük gözüyor. Çocuk emdikçe de asıyo zaten. Hatta düşün o zaman o kadın bana dedi çocuk mü emziriyon sarkmış göğüslerin yok dedim ne emzirmesi yeni düğünüm olacak falan. Genetik bizde bide annemlerin falan da aynı ama ben çok rahatsız oluyorum ya. Yani parası ne olursa olsun alcam okadar daraldım​:grin:

Ayyy internette bulursan bana da soylermisin aynı dertten muzdarip ben de

Evet bende ordan almıştım doğumdan sonra da teyzem almıştı bana benimde göğüslerim sarkık ve büyük genç kızlığımdan beridir böyle pentinin sütyenleri de çok iyi onlarada bakabilirsin

Merhabalar aynı dertten müzdarip banada arkadaşlarım bunu önerdi ama gidip mağazada bir denemek istiyorum öyle alacağım malum fiyatı çok fazla :sweat_smile: sizde bir gidip deneyebilirsiniz belki gerçekten dedikleri kadar


vardır bilemiyorum

Benim göğüslerim de sarktı. Bu sütyenden aldım. Çok memnun kaldım hatta 5 tane aldım.

Senelerdir kullanıyorum çok aşırı memnunum

Ay yanlız değilmişim sevindim​:sweat_smile::sweat_smile: gerçekten çok sinir bozucu bekarken de böyleydi ama okadar dikkat çekmiyordu şimdi sanki kazanova​:sweat_smile: çocuktan sonra da aşırı gözüme batıyo

Dikleştiriyor mu

Ay yeterki iyi bişey olsun

Evet dik gösteriyor

Süt olduğu için büyük duruyor sen emzirmeyi bırakınca gör o gögüsün halini :joy:

Kesinlikle KOM
Bu markanın toparlayıcı çamaşırı çok çok çok güzel . Kuzenım emzırme donemınden sonra bunu kullanmıştı aşırı memnun . Sizede tavsıye ederım .

Dik ve küçük yapıyor hatta şuan içimde valla :see_no_evil:

Kız yok ya tabi onun da etkisi var ama çocuktan öncede bekarken de böyleydi yanii

Pahalıymış bea​:sweat_smile:

Bi bakayım. Emzirme döneminde kullanamam mı ya