Kızlar bebişlerinize ne zaman tuvalet eğitimi vermeye başladınız ? Şimdi benimki saklanarak kaka yapmaya başladı bu tuvalet eğitimi için ilk sinyaller diyorlar tecrübeli anneler deneyimlerini paylaşırlarsa sevinirim ![]()
Evet artık tufaletı gwlsıgını anlıyor ve bunu tuvalete goturun demek benım kı kızım 2 yas oğlumda 1 5 yasta alıstılar ama bıraz zordur 10 dakikada bor götürürdüm asla altına be baglmadım olunca cesaret esıp ona yapardı tufalet önlerinde nöbet tutardımşimdi bebegım var herseydwn cok tufalet sorununu aklımda korku verıyor bıde sadece tufaletw goturun lazımlık falan bana gore bos bıde sonra ondan Baska bı yerde yapmıyorlar mısafırlıkte falan cok zorlanma oluyor Alez serın yatağına mümkünse bezı pantolonun ustune baglayın pantolonu ıslanınca daha cok tufalete gıtmek ıstıyorlar hata varsa sevdıgı bır pantolon onu gıydırın oslatırsa dersınız altına yapma tufaletw yap pantolonun temız kalsın dıe 1 fçhaftada ogrendıler benımkıler ama en zoru kızımdı o cok korkuyordu
Teşekkür ederim ![]()
Rca ederım ALLAH kolaylık versın bıraz zor surec ama sonrası kolay oluyor
Bizim bebeğimiz 19 aylık o da tuvaleti gelince bazen perdenin arkasına falan saklanıyor yaparken çömeliyor yaptıktan sonra gelip eliyle gösterip pıt diyor. Bende başlayacağım fakat ayağım kırılmıştı alçıdan yeni çıktı. Doktor bir aya kadar ağır kaldırma merdiven kaldırım çıkma yere oturup bağdaş kurma katlama çok dikkat et dedi ayağıma atel takıyorum. Ateli atınca tuvalet eğitimine başlayacağım.
Bir de pijamasını indirebilmesi merdiven inip çıkabilmesi gibi bazı fiziksel gelişimleri gsöteriyorsa artık tamamen hazır demekmiş. Bir de işin psikolojik boyutu var psikolojik olarak hazır olduğunu nasil anlarız deneyimli anneler tecrübelerini paylaşırsa iyi olur. Bize de yardımcı olmuş olurlar