Bir buçuk aylık bebeğim üç dört gündür tuvalet yapmaya çalışırken ağlıyor çıkaramıyor diye yaptığı oluyor ama bazı anlarda ağlıyor baya zor sakinlesiyor durumu yaşayan var mı acaba
İdrar yolu enfeksiyonu olma ihtimali var, bizim doktorumuz sormuştu tuvaletini yaparken zorlanıyor mu diye.
Büyük tuvalette sorun yaşıyor ama
Sız bı doktora goturun belkı makat bolgesı tahriş olmuştur belkide ishal olmuşsa buda karnı ayırmasına neden oluyordur
Yarın randevusu elimden bir şey de gelmiyor malesef
Korkutmasın kendınızı İNŞALLAH bişi yoktur ALLAH ın ıznıyle oluyor oyle vala bebekler buyuyene kadar bizimde omrumuzden ömur gıdıyor
İnşallah bilemedim işte bir tek bizde mi böyle herkeste mi çok yorucu ve zor her şey