Tuvalet yaparken ağlama

Bir buçuk aylık bebeğim üç dört gündür tuvalet yapmaya çalışırken ağlıyor çıkaramıyor diye yaptığı oluyor ama bazı anlarda ağlıyor baya zor sakinlesiyor durumu yaşayan var mı acaba

İdrar yolu enfeksiyonu olma ihtimali var, bizim doktorumuz sormuştu tuvaletini yaparken zorlanıyor mu diye.

Büyük tuvalette sorun yaşıyor ama

Sız bı doktora goturun belkı makat bolgesı tahriş olmuştur belkide ishal olmuşsa buda karnı ayırmasına neden oluyordur

Yarın randevusu elimden bir şey de gelmiyor malesef

Korkutmasın kendınızı İNŞALLAH bişi yoktur ALLAH ın ıznıyle oluyor oyle vala bebekler buyuyene kadar bizimde omrumuzden ömur gıdıyor

İnşallah bilemedim işte bir tek bizde mi böyle herkeste mi çok yorucu ve zor her şey