Kızlar Eylül 3 de uçak ile yolculuğumuz var kızım 1 yaşında oluyor o zaman bebekle ilk kez bineceğim uçağa tecrübeli olanlar beni bilgilendirir mi acaba ne yapabilirim ağlamasın diye falan veya yanıma ne almalıyım gibi
Kızım 1 yaşında 5 saatlik uçak yolculuğu yaptım tek başıma sabah saatinde olduğu için bir az zorlandım. 4-5 tane sevdiği oyuncaklarını,1-2 minik kitap, su,mamasını termosa koya bilirsiniz. Ya da hazır pürelerden alabilirsiniz. Uçak içi genelde serin oluyor 1 tane battaniye alın yanınıza. Ben fermuarlı tulum giydirmiştim üşütmeyin diye çok kalın değil çok da ince değildi. Emziriyorsanız uçak kalkışında ve inişinde emzirirseniz kulakları ağrımaz (tıkanmaz)ağlamazlar. Bebek arabasını uçağa kadar kullanırsınız binerken alıyorlar ordan. Ekran gösteriyorsanız 3-4 çizgi filmi indire bilirsiniz uçakta internetsiz açarsınız çok ağlarsa mesela mecbur kalınca işinizi görür. Allah kolaylık versin.
Çok stres yapmamaya çalışın çünkü bebeklerimizi çok etkiliyor onlar hissederler. Korkmayın ağlar diye. Allah iziniyle çok kolay atlatırsınız inşallah.
Bebek arabasi oldugun icin sira beklemiyorsun.ucakta hostesler kaynar ve soguk su veriyo.alt alma yeri de var.yeni bi oyuncak aldim.arka arkaya yutkun kulagin kapanmasin cocugun kulagina da kapa kucagina bagliycan cunki.eymeni bana bagladilardi mesela.surgulu bavul al.
Oradaki kaynar su güvenli mi acaba. Bire yutkun kulağını kapa kısmını anlayamadım abla
Çok teşekkür ederim deneyeceğim hepsini. Uçağımız zaten gece kızım inşallah uyursa sorun çıkarmaz. Diğerlerini de deneyeyim çok sağolun
Kazanda kaynatiyolar ama icine Sinmese termos gotur yada gida emzire biliyorsun oda kulagi kapatiyo turbulans yapmiyo
Bogazinda balgam var gibi yutkun

