Ben ilcede oturuyorum evımızın karşısında .
Müstakil bir ev var . Orda 1 aile yasiyir ama kadin gel gitli. Her sene deliler hastahanesine tedavi giruyor oglu da samsunda kadin geleli 3 ay fln olmustur. Bir baksaniz çok tatli dili bir baksaniz kufur ediyor. Agzina gelen herseyi soyluyor. Gecen sene alt katimizdaki oğretmenin evini basmiş![]()
![]()
2 haftadir da geceleri heo sarki soyluyor . Hatta şimdi bile soyluyor ama bağira baĝira.
Ben kadini çok tatli buluyorum deli odugu icin onu yargilamiyor ve alay etmiyorum . Onun adina uzuluyorum ama her sey Allah’tan geliyor . Bir gun bizde oyle veya daha kotusu olabiliriz. Ben geceleri evde tek kaliyorum gece yarsi kapimi calmadigi surece korkmam.
Ama gece. Cok bagiriyor kizim 8,5 aylik yasina girince fln korkar mi acaba. .Merak da ediyorum. Bazen gecenin bi korunde cop teneklerine vuruyor karsimzda park var oraya gelip konusyor bagira bagira .Gecen sene de bna bagriyirdu.
kizim cam silme dusersin dikkat et kendine diye . Bu binadan bir kac kisnin adini biliyor. Onlarda bagir a bagira kufur ediyir . Ay aslinda cok tatli dilli .
Simdi bagriyor "o bo…k yiyen nerde diye![]()
"Ah bu kadin beni cok gulduryor . Ama ona cok üzülüyorum esi bagriyor diye bogazini sıkiyordu olduruyum mu seni diye . Ne bagiryon diye. InsAllah iyilesir . Biz birsey yapamiyoruz sikayet etmeyen baska . Bebem.insallh etkilenmez
Ay ben de şu an annemlerdeyim ve burda bizim yan komşumuz öyle. Ben evlenmeden önce çığlıklarını annesine bağırmasını filan duyardık çok üzülürdük ara sıra hastaneye yatardı tekrar çıkardı. Sürekli kapıda ambulans oluyordu, onlarla konuşurken dinleseniz o kadar tane tane güzel konuşurdu ki hasta olduğuna asla inanamazdınız. Ama durumu git gide daha kötü olmuş ben anneme geldikçe görüyordum ama son geldiğimde çok kötü bir haldeydi neredeyse çıplak vaziyette sokaktan geçip duruyor evin önünde oturuyor ve sürekli birileriyle kavga ediyor sigara veya para istiyor. Çoğunlukla kendi kendine konuşuyor kafasının içindeki seslerle konuşuyor. Çok üzülüyorum bir yandan korkuyorum annemlerin evi zemin katta, geceleri pencere açık uyuyamıyorum. İnsan hem üzülüyor hem de ister istemez korku oluyor.
Bizim burdaki de oyle ciplak olmuyor ama baya kafa gidik. Esime dedim bebek korkar li sildi anlamz da 1 yasinda iyice anlar esim dedi. Cok rahatsız edince beni ara biz geliriz uyaririz baska birsey yapamiyoruz
Bu kadin da hastaneye giriyor geri geliyor.
Evilizin dibinde park var gece yarsi gelip boş salincagi salliyir birbirine vuruyor ..bu gece sabaha kadar bagirdi durdu valla butun mahalle inliyor .
Kendine gelince o kadar kibar konusuyor ki ay diyirum çok tatli 5 dk sonra da icinden sey…tn cikmis gibi oluyir![]()
![]()
Evin disini bir gorsn her sey asmis . Elbise fln asiyir duvarlara oyuncak bebek ayakkabi poset teneke aklina ne gelirse var .
Ay biz bile korkuyoruz çocuklar korkmaz mı korkar tabi öyle aşırı hareketler görünce
benimki zaten insanlardan genel olarak çekiniyor hep benim yakamda duruyor şimdiden öyle.
Benim bebek çok garip ![]()
Onceden korkmadığı seylerden simdi korkuyor.
Elektirikli supurge cok kullandirmiyor acinca korkuyor agliyor . Sesini birak kendisinden bile korkuyor![]()
![]()
![]()
Bizim burdada vardi bi adam her gece sokaga cikip bagiriyodu ayakda duramiyo biseylerde kullaniyodu. Satir sallama kavga bile etti polis gelip abi evine gir diyodu biseyde yapamiyolardi insan korkuyo ama gunduzde uysallasiyodu aplaa bkunu yiyim rahatsiz ettiysem doye bagiriyodu kadinlara en son cezaevine girdi evinide bosalttilar ev sahibi cikarmiyodu allah kimseyi aklindan etmesin benim buyuk kiz cok korkuyodu ondan
Ay ister istemez korkar ben bile korkarim . Delinin isi belli olur mu
Rabbim tez zamanda iyilestirsin gercekten cok zor ..
Canikķk
Bu bebeklerin piskoljisini bozr mi acaba
Daha anlamazlar bacim kucukler ama camdan falan bakitma sen o bagirdigi zaman yuksek seden etkilenirler
Tmm canim . Oyle yapayim simdilik.![]()