Bizimde 4 aydır böyle daha çıkmadı 9 aylık olduk bekliyoruz halq
Bizimde 7 aylıkken patladı 8 aylıkken çıktı şuanda da iki tane daha üst dişlerin yanında çıkıyor 9 aylık olacak dişleri üst üste çıkıyor bebekte diş kadar zor bişey ben görmedim Allah yardımcınız olsun gerçekten
Biz de 9.5 aylık olduk salya huzursuzlukl vardı dün gece ateşlendi bugün de ateşli geçiyor huzursuzluk devam ediyor doktora gittik herhangi bir enfeksiyon yokmuş dişten olabilir dedi ilacın etkisi geçince ateş yine çıkıyor moralim felan bozuldu yani Allah yardımcımız olsun ilaç içerken bile agliyo herşeye ağlıyor ne yapacağımı şaştım
Bez değdirmiyor hiç de sirke sürüyorum ayağının altına onda bile basiyo bağırıyor
Yaa evet büyük ihtimalle bizim alt iki dişte böyleydi birer gün arayla çıktı çok zorlanıyoruz tabi Allah yardım etsin miniklere ![]()
