Kizlar ne olur ne olmaz diye buyuk sehire giderken bebegime surerim diye gunes kremi aldim 40ml gunes kremine 500tl para verdim . Icerigi temiz oldugu icin bu kadar pahaliya aldim ..kucuk birde .
Bundan almistim
A101 den aldım bebek güneş kremi 50spf gayet güzel bebeğim 4 buçuk aylık alerji falan yapmadı 150tl fiyatı gücüm buna yetti anca yarın sana markasını yazarım
Ben bioxcin aldım eczaneden 200 ml 500tl vermiştim sanırım memnun da kaldım sürekli de kullanmıyorum doğrusu epey de gider diye düşünüyorum çünkü fazla sürmüyorum leblebi tanesi kadar alıyorum yediriyorum yeterli gelir diye düşünüyorum
Bende bundan aldım içeriği kötüymüş aksine hatta bebeğimin cildine kabarcıklar yaptı pişman oldum aldığıma şimdi bende başka krem arayış içerisindeyim ve çok kararsızım