Uyku arkadaşı

Merhabalar kizlar uyku arkadaşı kullanan varmi alistirdinizmi varsa kaçıncı ayda alistirdiniz biz 9 ay olacagiz haftaya

Kızım kullanıyor 5 aylıkken alistirdim

Nasıl bir şey verdiniz örnek sunabilir misiniz? Birde nasıl alıştırdınız acaba

Peluş bir tavşan bizimki ama siz peluş tercih etmeyin. Zararliymis sanırım bilmeden almıştım onu. Muslin olanlar var sanki onlar daha iyi gibi. Kendisi sürekli yüzüne örtüsünü sürmeye çalışıyordu istiyor diye düşünüp verdim o şekilde alıştı

Merhaba, bende bu uyku arkadaşı var.4.5 aylık olduktan sonra gece uyurken eline tutusturmaya başladım.Yatagina yastığının yanına koyuyorum sabit bir şekilde, şuan 5 aylık biraz daha alıştı, oyuncağın elleri ve ayakları çok ince tasarlanmış tam bebeklerin avucuna sığacak kadar o yönden bu uyku arkadaşını severek almıştım, ilerde daha çok işimize yarayacak gibi görünüyor.

Kızımın uyku arkadaşı ben oldum galiba :face_holding_back_tears: koklaşmadan Elele tutusmadan uyuyamaz olduk