Bebeğim 1 aylık gece uyandıramıyorum emmiyor çok az uyandırmasam sabaha kadar uyur ama gündüz canlı emmeside iyi böyle olan bebekler var mı normal mi kan tahlillleri normal çıkmıştı
Normal ama bence tüm gece beslenmeden uyumasına izin vermeyin kan şekeri düşebilir en azından 1 defa olsun emzirin
Ben o zamanlar 2 saate bir gece alarm kurardım uyurdu ayağının altını cimcikler sırtını az cimcikler kaldırırdım pişik olmasın diye de altını da alırdım 40 ı çıkana kadar ben biraz takıntılıyım o yüzden sanırım ![]()
İlk aylar sarılık riski olduğu icin en fazla 1 bucuk saatte bi emzirmek gerekli. Eğer o süreci anlattıysan 2 3 saat aralıklarla uyandırıp emzirmen daha iyi olur. Arkadaşın dediği gibi şekeri düşmesin belki o yuzden uyanmıyorum zaten çok zor uyandırılır yeni doganlar
Yok o benim takıntıdan bebeğim iyiydi şükür de verdim yani gündüzleri saat başı geceleri 2 saate bir hiç sarılık olmadı şükür
Cok sukur ![]()
Doktor bana 2-3 saatte bir mutlaka uyandır emzir demişti ve bende oyle yaptım asla 3 saati geçmedi ama bebeğim senin de dediğin gibi mışıl mışıl uyuyordu mecbur kaldırıyordum sarılığı da vardı. Benden 15 gun sonra doğum yapan arkadaşım uyandırmıyordu “napim uyanmıyor ben de dokunmuyorum “deyip uyandırmıyordu ve sımdı bebegim 6,5 aylık oldu bu zamana kadar uykusu çok hafif sürekli uyanıyor gece gunduz hep sorunlu geçti (bu aralar birazcık daha iyi nazar değmesin) her neyse ama arkadaşın bebeği hiç uyku sorunu yaşamadı hep uyudu etti.
Şimdi sorarım hangisi doğru??
mis gibi uyuyan bebeği sürekli dışardan müdahale ederek uyandırmak mı? Yoksa kendi kendine uyanmasını beklemek mi? Bu arada arkadaşın bebeğinde de sarılık vardı o hiç takmıyordu valla 2.çocuğuydu onun da etkisi var. Ben o zamanlar çok şaşırırdım ama sanırım o daha doğrusunu yaptı.
(Kan şekeri olayına arkadasların dedıgı gıbı katılıyorum
)
Bence arkadaşınızın bebeği ile sizin bebeğiniz arasındaki uyku farkı tamamen baska sebeplerden kaynaklaniyordur. Benim oğlumda az sarılık vardı en fazla 2 saatte bir kaldırıp emziriyordum ama uyku düzeni bozuk değildi çok guzel uyuyordu. Evde kendim eğitim verdim ve şuan uykusu yine guzel şekilde ilerliyor. Bebeğe gore değişir bence hic sartlamayin yada karşılaştırma yapmayın derim size.
Arkadaşınız biraz hata yapmış bu konuda kaldırması gerekirdi maalesef.
Olabılır evet ![]()
eğitimi nasıl verdiniz? Ben de uyku eğitimi vermek istiyorum ama kararsızım
Ablam yeğenim icin bir eğitimci ile görüşüp anlaşmıştık. Eve gelip ilk gece uykusunu ve belli bir sure devam eden diğer uykularını izleyip takip etti. Bende o sırada bekardım ablama yardımcı olmak icin onlarda kalıyordum o sırada biseyler öğrendim ve simdi kendi oğlumda uyguladım. Cok sukur vuzel yol katettik diş Çıkarma yada atak dönemlerinde biraz aksıyor ama geri eski haline dönüyor.
Öncelikle onemli olan kesin karar verip o yola girmek. Çünkü bebekler kararsızlığı hic sevmez ve bi anda hersey sıfırlanır onlar icin. Eğer biseye başladıysan devam ettirmeniz gerekiyor. 3 günde desteksiz uyumayi öğretiyorsun ogrendigim yöntemle.