4 buçuk aylık oldu oğlum geceleri saat başı ağlayarak uyanıyor gündüz de uyumuyor iki gündür uyuyamıyoruz yaşayan var mı acaba
Bizde bir kaç gün sonra 4 aylığız bizimde aynı şekilde. Atakların çok yoğun olduğu dönemlerdeyiz sanırım o sebeple yapıyorlar. Bizimde gece gündüz uyumuyor aşırı uykusuz kalınca sadece gece uyuyor sonra tekrar aynı şekilde. Uyanık olduğu her dakika da ağlıyor bi sorunu olmadığına da eminim. Denemediğim şey kalmadı gaz için damla kullanıyoruz ekstra gün aşırı rezene veriyorum okunmuş su ve zemzem suyu bile kattım mamasına dualar açıyorum banyo yaptırıyorum masaj yapıyorum ama bi noktaya kadar işe yarıyor uyusa bile 10 dakika sonra uyanır halde şuan. Sanırım tek çaresi büyümeleri
Allah yardımcımız olsun
Amin gençten en zor ataklardan biri 4 üncü ay atağı sanırım aşırı huysuz bide yeni yoğun bakımdan çıktı oğlum tam düzenimiz oturdu rahatladık derken 10 gün yoğun bakımda kaldı şimdi herşey başa döndü sanki 4 gündür aşırı huysuz
Eli sürekli ağzında zaten kontrol ettim ağzını görünürde hiç bişey yok anlamadım bende
Evet ilk bebeğim hiç şişlik yok dedigim gibi ama sürekli eli ağzında
Ay çok geçmiş olsun sormak seni üzmeyecekse neden kaldı yoğun bakımda
Çok geçmiş olsun deneyeceğim mutlaka inşallah işe yarar
Benimde bebeğim durmadan ellerini ağzına götürüyor sadece elini değil elinde bişey varsa onu yada üstündeki kıyafeti çekiştirip ağzına sürtüyor bu dişle mi ilgili oluyor genelde biraz erken geldiği için hiç o ihtimali düşünmedim bide eşim 8 aylıkken çıkar diyordu ne alakaysa
ay bi damağının fotoğrafına bakar mısınız çıkıcak sanki
Benimki 4 aylıkken salya akmalar , herşeyi ağza götürmeler, çıldırırcasına bağırarak kaşımalar başlamıştı. Diş çıkarması 6 buçuk ayını bulmuştu. O yüzden bişey diyemiyorum canım . Dişten ama hemen mi çıkar sonra mı belli olmuyor. @Yarenmsc damaklara bakılırsa çıkcak gibi duruyor.
Benimkinin çıkıyor canım sanırım sabah bu kadar kötü değildi ama 8.30 dan beri hiç durmuyor bir de sanırım dişleri meydana çıkmaya başladı görüyorum dibinden. Şeyi soracağım bir de şimdi eczaneye gidicem hangi jeli tavsiye edersiniz
Beyazlık gorunuyor zaten çıkacak muhtelemen, jel olarakta dentigel diş jelini alabilirsin, daha güzel diş jelleri var fakat içinde uyuşturucular olduğu için kalbe vs zararı oluyor doktorlar asla tavsiye etmiyor, nefes alışverişini de hızlandırıyor ayrica
Sulu diş kaşıyıcı kullanabilirsin, aldıktan sonra hemen yıkayıp dolaba koy, soğuk bir sekilde ağzına ver kendinde elinle tutabilirsin bebeğin isirinca soğuk onu çok rahatlatacak, soğuk uygulamada damarlar daraldığı için rahatlama oluşuyor bilgin olsun
Bende @TülayOzan ın dediği gibi dentigel diyeceğim. Doktor onu verdi. Karanfilli. Diğerlerinde uyuşturucu var. O rahatlatır. Bende kendim de zeytinyağına 6 adet karanfil atıyordum 4,5 saat bekledikten sonra dişine o yağı sürüyordum. O da çok rahatlatıyordu. Ama seninkinin damaklardan belli çıkacak gibi olduğu o kür kesmez onu . O jeli alır sürersen rahatlatır
@Kuti @TülayOzan yaparım mutlaka teşekkürler yorumlar için yalnız siz yazmadan önce ebeye de yazdım cevap vermedi eczaneye gittim çocuk çok kötü diye tetagil adında bir toz verdi bu daha iyi gelir dedi sakinleştirdi de zararı olur mu olmaz sanırım
Tetagil çok güzel ama dişi çıktıktan sonra yetersiz kalabilir, ben onu dişi çıkmadan önce kasintisini azaltsin diye kullanmistim
O zaman çıktıktan sonra jele geçerim bende tekrar teşekkürler ![]()
Valla şu beyazlık göründükten sonra tetagil pek bi işe yaramıyor canım . Ucuz bişey değil bir de eczacı verir tabi![]()
![]()
Rsv virüsü kaptı canım o yüzden kaldı 10 gün
![]()
sonradan bende farkettim çokta iyi gelmedi sanki canım calpolde içirdim sonrasında sakinleşti gibi oldu. Jelde aldırıcam eşime birazdan
Çok geçmiş olsun tekrar canım umarım iyidir şuan bebiş ![]()
