Merhaba hanımlar 5 buçuk aylık kızım var. Normalde gece uykusu çok güzeldi doğduğundan beri sadece beslenme için uyanır geri uyurdu. Akşam kaçta yatarsa sabah o saate kalkardı. Uyutmak için de yaklaşık iki aydır yanına yanıp pışpışlayıp öyle uyurdu. Şuan aşırı zor durumdayız uyumuyor. Ne gündüz ne gece uykuya dalamıyor çığlık çığlıyayız. Ne yapacağımı şaşırdım. Hiç uyutmak için bu denli savaş vermemişdim saatler sürüyor. Gece yarısı uyanıyor sabahlara kadar çığlık atıyor. Normal mi ne yapmam gerekiyor. Uyku geriliği neden olur. Ne ayakda ne kucakda uyumuyor. Dalamıyor ve hiç susmuyor. Ben rahatsız değilim ama susmayınca kendi kusacak gibi oluyor öksürüyor bu durumu yaşayan varmı