2 aylık olduk ana kucağında uyuyor ama koltuğa bıraktım mı kalkıyor gittiğim her yerde ana kucağı bulamam nasıl uyutucam bilmiyorum bugün çok uğraştım koltukta yada kendi yatağında uyusun dıye ama çatladı uykusuzluktan yınede uyumadı gece 11 de sızdı artık siz nasıl uyutuyorsunuz
Merhaba benimki de pilates topuna alışmıştı. Ben kucağıma alıp saat yönünde sakince yürüyorum 5-6 dk sonunda hafif sakinliyor birkaç dk sonra gözlerini kapatıyor ve yatağa geçiyorum. Denemenizi öneririm
Kızımda o aylarda ana kucağında uyuyordu ben her yere götürüyordum
Ama sığmamaya başlayınca bende yeni bir yöntem bulmak zorunda kaldım ayakta sallanmak istemedi çok ağlıyordu. Kucağıma yatırıp yürüyordum evin içinde sakinleşince oturup kucağımda hafif hafif sallayıp sonra beşiğine bırakıyorum. Tabi uyanıp 2,3 kere kucağıma almışlığım oluyordu ama zamanla uyanmamaya başladı
Benim kızında yeni 2 aylık oldu. Sürekli kucağımda uyumak istiyor ve yatağına bırakınca aşırı ağlıyordu. Sadece yüz üstü uyuyabiliyordu 2-3 gün boyunca sürekli desteksiz uyku denedim hep 20-30 dakika arası uyudu ama ona rağmen pes etmedim. Şimdi neredeyse ben pek uğraşmadan uyuyor diyebilirim. Ama tabiki bu süreç bebekten bebeğe farklılık gösterebilir. Ama biraz sabırla düzene girebilir belki