Uyku problemi

Hanımlar merhaba bebeğim 48 günlük ilk zamanlar güzel uyuyordu. Zaten sarılık olduğu için uykuları derindi son günlerde uykuya dalamıyor. Kucağımda gözünü kapatıyor aniden dudaklarını büzüştürüp korkmuş şekilde ağlamaya başlıyor. Gün içinde hiçbir şekilde derin uykuya dalamıyor. Derin uykuya dalacağı zaman bir saat boyunca beşiğinde öylece gözleri açık duruyor ağlamıyor, en son uykuya dalıyor. Bu normal mi? Geceleyin sadece üç saat uyuyor aralıksız o kadar

Ben zaten gece boyu kalkıyorum hiç üç saate kadar beklemedim sadece üç saatlik uyuduğu zaman gözleri kapalı şekilde beslenmesini yapıyorum. Sonra zaten kendiliğinden uyanıyor gözleri açık tutmanın uyku sinyali olduğunu bilmiyordum teşekkür ederim :smiling_face:

Evet o şekilde biraz uzun süre öyle kalınca korkuyorum hiç ses yok sadece gözleri açık beşikte duruyor:)