2ay 10 gunluguz akşam uykusuna çok geç saatte geçiyoruz 12-1 gibi uyku saatlerini nasıl duzenlediniz 7-8 de yatiranlar ![]()
![]()
Kızım da o aylarda çok geç uyurdu. İnat edip erken uyutmaya çalıştıkça 3 4 saat uğraşırdım yine de alıştıramadım çünkü o yine de az çok uyusa da kendim 3 4 gün hiç uyuyamazdım. Git gide zamanla geriye geldi uykuları ama yine de 7 8 de uyuyan bir bebek olmadı hiç bir zaman. Şu an 17 aylık olacak yakında, her akşam 10 gibi uyur. Daha erken uyumaya zorlarsam gece uyanıyor ve tekrar uyumuyor. O yüzden ben en azından 10’da uyumasına razıyım büyük ihtimalle uyku konusunda bana benzemiş çünkü ben de geceleri geç uyurum
Daha çok ufak uyku saatı ayarlamak için zamanla düzene girecektir
Bebeğim 1 aylıktan itibaren uyku rutini oluşturmaya başladım. Akşam 8.30 da banyo,burun temizliği,uyku tulumu giydirme, beyaz gürültü ve kırmızı ışıkla birlikte uyuttum. Uyuduğunda beşiğine koydum ilk başlarda çok uyandı her seferinde beşiği salladım ya da kucağıma alıp uyuttum ama hiç odadan çıkarmadım, konuşmadım. Yaklaşık 1 hafta 10 günde bu sürece alıştı. Şu an 3 aylığız en geç 9 da uyumuş oluyo sadece karnı acıktığında uyanıyo emzirip tekrar uyutuyorum sabah da 8-9 arası uyanıyo
Benimki akşam uykusuna geçerken sıkıntı çıkarmıyor kucakta uyuyup besigine koyuyorum uyanmiyor onun dışında hemen uyanıyor akşam 12de odasina gittiğimiz için ona alıştı sanırım keşke bende erken saatte goturseydim odasına, farketmez sanıyordum ama farkediyorlarmis umarım duzeltebilrim