Kızlar bebeğim 14 aylık doğduğundan beri benle uyuyordu gece sürekli meme için utanıyordu 7 8 defa kalkıyordu odasını ayırdım yatağında uyutmaya başladım bu sefer sürekli yine uyanıyor ve 3 4 saat uyumuyor, hiç destekçim yok eşimde yardım etmiyor şuan hastayım ateşim 40 derece artık dermanım kalmadı ne yapacağım bilmiyorum,bu uyku sorununu nasıl çözerim deneyimli anneler yardım edin
Geçmiş olsun… Tam olarak nerdesiniz ben de Kayseri’deyim. Önce eşinize şöyle okkalı bir çarpın derdim de neyse. Madem ondan hayır yok komşunuzdan rica edin yanınıza gelsin bebeğinize baksın 10 dk da olsa bir duşa girin ilaç içip. Böyle olmaz. Bebeğinizi de yanınıza alın bu süreçte ayrı olmak doğru değil bence. İyileşince yine denerseniz belki ayırmayı. Ama önce aynı odada yatagina alistirirsiniz. Birden ayırmak zor gelir. Hazır değil demek ki bebeğiniz. Niye bu eziyet anlayamıyorum?
Denk geldi de paylaşayım dedim. Allah basiret nasip etsin inşallah.
Açıklama da yazdım zaten gece çok uyanıyor meme kokusunu aldıkca 40 dk da bir uyanıyor ve çok zor uyuyor,tek başıma da bir yere kadar uykusuzluğa dayanabilirim artık vücut iflas etti,yeni taşındım hiçbir komşum yok,eşim bir iki kere denedi ama çığlık atıyor uyumuyor eşimi de istemiyor onun da işine geliyor zaten
Anladım uyku eğitimi düşünebilirsiniz belki. Kayseri’de neredesiniz diye özellikle sormuştum yardım amaçlı ama siz bilirsiniz tabi Allah kolaylık versin.
Serkentte oturuyorum siz nerede oturuyorsunuz
Talas Bahçelievler’e yeni geldik oraları bilmiyorum ama ihtiyacınız varsa yardım etmek isterim gerçekten.
teşekkür ederim, çok düşüncelisiniz
odasına ayırmaktan vazgeçtim çok hastayım sürekli gel gitle uğraşmadım,gece meme vermeyi kesiyorum sadece,uyusun uyuyabildiği kadar odun babasını attım çocuk odasına biraz daha böyle olsun hızlı büyüyorlar sonra ayırmayı deneyeceğim odasını gece emme sorununu çözersek çok rahatlıyacağım.ben de Kayseri pek bilmiyorum talasla burası uzak sadece onu biliyorum, Beyazşehi tarafında serkent.