Oğlum 7aylik olcak 2gun sonra ama bu son 2haftadir geceleri sürekli sık sık uyanıyor artık uyksuzuluga dayanamıyorum. Aç degl çünkü karnını iyice doyuruyorum gece mamasiyla ve sonra meme emiyor öyle uykuya geçiyor. Altıda temz. Dişleri daha çıkmadı dış oldugunuda düşünmüyorum çünkü damaklarinda şişme yok ve diş sancisi bildiğim kadarıyla sürekli sık sık olmaz arada gelir gider ama bizimki son 2haftadir tüm gece uyanıyor sık sık ve uykulu haldeyken ağlıyor tam uyanmiyor yani gözleri kapalı ağlıyor, gün içinde huysuz falan degl ama gayet iyi acaba atak haftası mı bu aylık bebeklerde atak oluyor mu.?
Bizim ilk disimizde birden cikdi kabarma falan yokdu dis etlerinde hatta 3 gun once bakdik dis etine 3 gun sonra patladi birden. Gece uyku duzeni bozuldu sadece ikinci diste hem gece hem gunduz huysuzlandi diş olabilir yani
Öyle mi dersiniz
bizde diş jeli almstik dış degldr diye kullanmıyorum ozaman ben gece uyumadna önce bı süreyim bakym
Allah yardımcımız olsun
miniklerde ağrısız sızısız atlatsınlar insallah,peki sizin ayinizda geceleri diş sancisi olmasa eğer uzun uyuma oluyor mu yani gece kaç defa kalkıyor yanlış anlamazsınız eğer. Çünkü Google baktığımda uzun uyuma 9aydan sonra başlıyor diyo iki defa tek uyansa ona bile razıyım, önceden uzun uyurdu ama bu diş meselesi çıkınca böyle oldu. çocuk bakmak zor deglde uyksuuz kalmak insanı yıpratan şey bence![]()
Gaz sancisida olabilir masallah gece bayagi guzel yiyo hem yatmadan yiyo biraz ayarla istersen.yine kendin bilirsin de.gece hareket etmedigi mide kucuk birden yukleme olunca kaldiramiyo o da sanci yapiyo bebek huysuz.
Bugün doktora gittik sordum mamada yapabilir mi, huzursuzluk olur dedi. Bakalm bu akşam vermedim simdi yatmaya geçti bakalm ne olcak.
Aynı dönem biz de şikayetleri yaşıyorduk. Doktora söylediğimde gece sürekli uyanması normal değil ama büyük ihtimalle dişten kaynaklı dedi. Diş uzun bir süreç, dışarıdan hiçbir şey görünmese de çene damak yapısında sürekli bir hareketlilik var bu da ağrı yapar dedi. Bebeğim tam 8 buçuk aylıkken ilk dişleri çıktı.
Benimde oğlum 7 aylık alt ıkı diş cıktı hıç anlamadık ama üstler gelıyor sanırım bır kac kez uykuda ağladı hemen piş piş deyıp sakınlestırdım normalde deliksiz uyurdu sabaha kadar 2 gundur gece mızırdanıyor ama oyle abartı sekılde değil ben Karanfil uyguluyorum damaklarına cok ıyı geliyor yarım cay bardagi suya 2 3 adet Karanfil atıp kaynatiyorum 5 dk ve buzdolabına koyup soğuduktan sonra gece uykusuna gecmeden parmağımla masaj yapiyorum etkisini gordum gündüz de tekrarlıyorum
Peki dişi ciktiktan sonra bi düzleme geliyor mu uykularına.
Evet doktorlarda jelden çok karanfili öneriyor bende tarifinizi yapym onu denym ya.
Maalesef 11 aylık olacak uyku sorunu hâlâ devam ediyor. Sanırım alışkanlığa dönüştü artık, gece hep aynı vakitlerde uyanıyor. Tok olmasına rağmen emip uykuya devam ediyor. Bir de emzik kullanmamıza rağmen böyle.
Allah yardımcımız olsun benimkide emzik kullanmasına rağmen gece uyanıyor