Merhaba arkadaşlar artık havalar soğumaya başladı. Bizim bebiş üzerini örtmeyi hiç sevmiyor uyanıyor. Bizde uyku tulumu kullanmayı düşünüyoruz. Kullanan var mı bilgisi olan var mı acaba ? Nerden aldınız hangi oda ısısına kaç tog aldınız memnun kaldınız mı ? Bu başlık altında uyku tulumu hakkında konuşalım ![]()
Bizimki şu havalarda tulum ne kadar ince olursa olsun terliyor. Belden hava almadığı için sanırım. Pamuklu uzun pijama takımı giydiriyorum zibinla beraber. Bizim evimiz yaz kış soğuk genelde. Yazın bile klimalı gibi. Yazın kaçıyorum tatile şimdi annemlerdeyim burada sıkıntı yok
Kışın daha kalın 1.6 tog tulumla battaniyesiz rahat ediyor. LCW’den almıştık. Bazı ürünlerin tog değeri farklı olabiliyor.
3 ayından itibaren Owli 0.5 tog kullaniyorum. 22 23 derecede uzun kollu zibin giydiriyorum içine sadece ne üşüyor ne terliyor.
Daha önce Adanada yaşıyorduk hiç boyle bir şeye ihtiyacımız olmamıştı. Şimdi Bitliste yaşıyoruz burası soğuk olur kışın. Şimdiden tulum alacağım kışın üşümesin hasta olmasın. Şu anda bile kısa kollu zıbın üzerine pamuklu uzun kollu pijama giydiriyorum. Sabah uyanınca üzerine yelek giydiriyorum.
Bende tulum arayisindayim .normalde evin için 22 derece flnolyuor .gece de 19 kadar düşüyor 1.6 cok ideal gibi ama 1 ay sonra petekler yanar .o zaman evin içi 24 olur şimdi ne alsam ya![]()
Tulumu odanın sıcaklığına göre alıyoruz canım dert etme şimdiden kombiyi yakınca bir bakın termometreyle birkaç gün ona göre alın derim. ![]()
Tsk ederim canim artık öyle yaparız. ![]()
Bizde bu hafta uyku tulumu alacağız. Arkadaş lcw ninkini kullanıyormuş çok memnunmuş . Ne üşütüyo ne terletiyormuş. Link atmıştı bulursak ekleyeyim. 2.5 tog alacaktım ama yorumları görünce çok mu kalın olur diye düşündüm. Kışın petekler yanacak evet ama bilemedim şimdi. Bi tekrar araştırayım
2,5 çok bence de 22 23 derece tutuyoruz biz dereceye sürekli bakarım. Gece birkaç derece düşüyor 18 19 olunca bile hâlâ sıcacık oluyor bebeğim. Bakıyorum hep. Elleri ayakları tulum içinde kalıyordu ama havalaniyordu aldığım zaman büyük almıştım hiç üşümedi. Çok soğuk günlerde uzun zıbına alt pijama ekledim içine.
Canim tulumu yıkayınca cekme fln oluyor mu ?
Bende büyük alcam da küçülme olursa biraz daha büyük alirim.
Evet çekiyor büyük aldım o yüzden
Tmmmdr.Tsk ederim.
Şimdi bu havalarda petekler yakılmıyor ya petekler yakılana kadar acaba aüşür mü diye düşündüm. Mesela 16 derecelere düşüyor gece yine dediğiniz yeterli mi olur
Termometreyle bakmanız lazım oda sıcaklığına. Bizim ev sobaliydi sonra elektrikli radyatör aldık yatak odasına. O çok rahat ettirdi ısıtıcı ile uğraşıyordum gece. İmkânınız varsa öyle ona bakın. Ya da 2,5 tog bakın isterseniz. O çok daha kalındı ben alırken bakmıştım. Sadece zibinla bile durur onunla. Çok kalındı. Petekler yanınca sıcak olur ama onunla da terler. 1.6 alırsanız bence daha rahat eder. Üşür gibi olursa bilirsiniz göğüsten falan içine giydirirsiniz bence. Ben öyle yapıyorum.
Twrmometrem var oturma odası 24 derece ama yatak odası daha soğuk . Şuan iyi hava ama soğuklar başladı . O dediğiniz ısıtıcının linki var mı
Hemen atayim. Bunu kullanıyoruz.
Teşekkür ederim
Benim bebeğim de üstünü örtmeyenlwrden. Uykuda bile incecik bişey ortsem bile nasıl anlıyor bilmiyorum hemen tekmeliyor örtüyü. O yizden yenidoganda da uyku tulumu kullandım. Şimdi de bir haftadır başladım giydirmeye. Ben hep 2.5 tog kullaniyorm memnunum. Çok kalin olmuyor zaten sadece onla uyuduğunu dusunursek ideal oluyor. Bu sene bütçem fazla elvermediginden dolap uygulamasından iki tane aldım. Temiz kullanılmış az kullanılmış veya kullanılmamış ürünler rastlayinca uyguna aliyorm.

