kızlar bebeğim iki aylık emzirir emzirmez hemen uykuya dalıyor gece boyu da emziriyorum direk uyuyor bazen uyanık kalıyor direniyor uyumuyor bazen de uykuya çabuk dalıyor aranızda bunu yaşayan var mı normal mi ?
Benim kizimda oyleydi canim surekli uyuyodu bazen 3.4 saat suruyodu buyudukce uyanik kalma suresi uzadi 1 yasina girdi hala uykuyu cok sever. Sarilik falan yok dimi oda uyku yapiyo
Benim kızım çok uyuyordu emzirmek için zor uynadiriyordum. Uyandirmasan gece sabaha kadar hiç uyanmiyordu. Şimdi de 17 aylık hala gece hiç uyanmaz akşam yatar sabah kalkar. Gündüz de bir öğle uykusu yapar . Uyuyan bebek iyi bişey bence.
Benım bebegım de 9 aylık ve uykuyu seven bır bebek gece çok nadir uyanır oda acıkırsa mızmızlanır uyuyan bebek gercekten Anneler ıcın nımet
Sarılığı vardı geçti yüzünde ve gözlerinde var doktor 3 ay içinde anca geçer . Bu uyku durumu son 2 3 gündür
Sariligin etkiside oluyodur ozaman bide 3.4 gundur dedin yukselme olabilir sen cok uyumasina izin verme takibde kal. Sık sık emzir canim
Uzayan sarılıksa sen yine gece saatinde uyandır emzir. Uyanmazda direk memeyi alıyorsa hiç uyandırmana gerek yok. Bizimde uzamış sarılığımız vardı sürekli sürekli emzirdim. Rengi fln ikinci ayında açıldı. Dikkat edin. Ha uykusu buna bağlı değilse uyuması güzel birşey ![]()
iyi değerlendirin. Şu an bunu size uykusuz bir şekilde yazıyorum ![]()
![]()
![]()
Uyanıyor emziriyorum tekrar uyuyor uyanmıyor bende buna şaşırdım . Daha önce hep emziriyordum bir saate uyutmaya çalışıyordum . Belki de artık büyüyor ve düzene giriyor. Bizler sanırım hep ağlayan uyumayan bebekler olacağını düşünüp ağlamadığınla sorun olduğunu düşünüyoruz hiç demiyoruz rahat bebek bni yormuyor aklımız hep kötüde anneler olarak
Aynen öyle
rutinin dışına çıkınca bir korku oluyor. Bir kere o kadar uyudu ki bayıldı sandım. Üzerini ne hep soydum sonra tabi ağladık ![]()
![]()
![]()
baya bir
İki kizimda dogdugundan beri gece gunduz uyuyan cocuklar burda bende cok goruyorum ve uzuluyorum sabaha kadar hic uyumayan uyusada surekli uyanan bebekleri. Ama sarilikda etkiliyodur biraz aç kalmamasina dikkat et sen yinede bizimde uzayan sariligimiz vardi goz ve yuzundeki 3. Aya dogru gecdi
Evet çok doğru diyorsun ben uyandırmıyorum ztn uyanıyor şuan daha iyi tabi ama ben yime de dikkat ediyorum. Bizimde 3 aya anca geçer . Doktor da öyle dedi
Ah anneler işte. Annelik gerçekten delilik ![]()
![]()
Bebekleri uyuyan anneler.. keşke aranızda olabilsem ![]()
Bebekleri uyuyanlar fazla dillendirmeyin nazar deger masaallah diyin
ben millet sordugu zaman uyumuyor gece oturuyoz diyorum goz dil nazar degiyor yoksa
Bende öyle diyorum hahaha
Merhaba, benim de bebeğim aynı şekildeydi. Özellikle ilk aylarda emzirince hemen uykuya dalıyordu, bazen de uyanık kalıp uzun süre direniyordu. Bebekler bu dönemde çok farklı davranışlar gösterebiliyor, genelde normal kabul ediliyor. Yine de kafana takılan bir şey olursa doktoruna danışmanda fayda var. Rahat ol, yalnız değilsin!