1,5 yaşında bebeğim son bir kac gündür uykusundan aglayarak uyanmaya başladı. gündüz ben yanında olursam tekrar uyuyor yanında olmassam yıkıyor ortalığı bir daha uyumuyor. gece de aynı şekilde ağlayarak uyanıyor ama aynı odada olduğumuz için sanırım geri çabuk dalıyor. bunun sebebi ne olabilir aynı sorunu yaşayan var mı bir doktora mı götürsem
Bebeğim 8 aylık arada ağlayarak uyanıyor gecr daha sık oluyordu, dün gündüz ağlayarak uyandı ama oyle boyle degıl nasıl bagırdı galıba kabus goruyor olabılırler beı görünce rahatladı ama yıne de sakinleşmesi zaman aldı
aynen benimki de çok zor sakinlesiyor
Gelişimsel olarak normal oldugunu düşünüyorum atak dönemlerinde yeni öğrendikleri bir çok şey oluyor(yeni beceri heyecanı) beyinleri uyku sırasında aktif oluyor onunla alakalı olabılır
Nasılsın Çağla , her şey yolunda mı
daha iyi misin
İdare ediyorum canım sagolasın sen nasılsın?
Ben çok şükür iyiyim, en son paylaşımın aklımda kalmış , tek olduğuna dair bunalımda idin , ondan dolayi yazmak istedim
Yalnız değilsin![]()
Yaa canımsın cok sagol Allah razı olsun![]()
bu kelimelerin anlamı benim için çok büyük iyi ki varsın
Sendeee![]()
![]()
![]()
benim oğlum da oylenuyuuor yatağına bırakıyor um uyumaya geçiyoruz bir saat sonra böyle feryat figan derler ya o şekil ağlama ile uyanmıyor zar zor susturuyoruz evde dolaştırıyoruz sonra uyuyo
Benim de oğlum 1,5 olmak üzere. 1 yaşından sonra öğrendikleri ve gördükleri yüzünden yaşadığını düşünüyorum. 3-4 kez oldu ama ayda 1 diyebilirim. Diş sancısı da olabiliyor bizim üst köpek dişler ve ikinci alt azı birden patladı 2 gündür ayağa kalkıp ağlıyor sakinleşmesi uzun sürüyor.