Uykusuzluk?

2 hafta once doğum yaptım. Geceleri uykusuzluktan başım ağrıyor başım doğum yaptığından beri hala dönüyor gün boyu uykusuzluktan çok zorlanıyorum annem ve eşim yardım ettiği halde. Doğumdan sonra sudan çıkmış balığa döndüm resmen çok zormuş uykusuzluk nezaman düzene biner nezamana kadar böyle devam edecek Allah için söyleyinnnn :roll_eyes: :unamused_face:

Canım dün de sormuştun sanırım ama her insanın bebeğinin uyku düzeni zamanla kendine göre farklılık gösterir düzenli aralıklarla uyutmaya çalış alarm kur mesela iki saatte mi besliyorsun üç saatta mi ona göre ayarla benim de ilk çocuğum yoğun bakımda kaldığında emzirme saatlerine cagirirdi hemşireler sonra sevk de edilmişti bir yerdeki iki saatte diğer yerdekiler üç saatte bir çağırıyorlardi arada uyanırsa ona göre beslersin ilerleyen zamanlari bilmiyorum ama ilk günler çok normal annen ve eşinin yardımcı olması büyük şans senin için emzir ver mesela onlar gazını filan çıkarıp yatirsin altını değiştirsin sen de çok uykusuzsan bu şekilde biraz almaya çalış uykunu başka türlü artık uykusuz günler seni bekliyor alış bence yoksa daha da zorlanirsin

Sen uykuyu değil uyku seni düzene sokacak maalesef :smiling_face_with_tear: Uykun varsa (ki her zaman vardır bizim uykumuz​:grin:) hemen uyuyacaksın başka yolu yok. Ne hoş annen, eşin varmış. Sadece bebeğini doyur, öp kokla ver onlara hemen yemeğini ye, uyu. Annen evine gittiği zaman ( ki muhakkak bir gün gidecek) asıl o zaman balık oluyorsun :melting_face: Her işe gücün yettiğince giriş ,yine vakit buldukça uyu. 1 yıl olacak bebekliyiz hâlâ bebeğim uyuduğu zaman uyurum 30 dk bile olsa. Şimdi uyuttum mesela kaldı 1 gündüz uykusu şimdi uyumam gerek ki o zaman işime bakabileyim.:relieved_face: Sağlıkla büyütün :cherry_blossom: