Bebegim 11 ay 23 günlük dogdugundan beridir hiç uyumuyor düzgün
Dun gece saat 1 de uyandi ve sabah 7 e kadar uyumadi sonra zaten 8.30 da uyandi yani artìk cok yoruldum uykusuzluktan ve hala enerjisi yerinde ama cok huysuz sebebpsiz kucuk seylere ağlamaya basliyor bu sabah 10 da uyudu 10 30 da uyandi artìk ne yapacağımı bilmiyorum ve hala uyumamak icin direniyor resmen ogle uykusuna yatitmak istiyorum ama uyumuyor kendini qglamaktan parcaladi ben yoruldum ama o hala uyumuyor üzülüyorum uyumuyor diye ve ağlamaya basliyorum bende zaten duygusalim cok bu aralar bebegimde boyle yapinca cok ağlamaya başlıyorum
Bi de bu konuyada deginmek istiyorum ne zaman esimle gece otursak yanyana güzel uyudugu gecelerde veya günduzlerden bahsetsek diger gün uyumuyor bunu yaşayan var mu nazar mi bazıları oyle diyor anne baba nazari olur cok diye