Uyurken saç çekme

Kızlar selam kızıma 1 haftadır uyku eğitimi başladım saatleri azda olsa düzene girdi ama uykudakş hareketleri düzelmiyor. Mesela ben yanından kalkarsam hissediyor geri dalana kadar yanına yatıyorum bu seferde saçlarımı çekiyor gözlerimi karıştırmaya başlıyor. Yani ilk başta tatlı geliyo sabırlı oluyorum ama sonradan kızıyorum çünkü canım acıyo saçlarım zaten cok dökülüyo oda iyice kırıyo ve elleriyle burnumu tıkıyo nefes alamıyorum. Acaba geçici.bi durum mu yaşayan var mı

Benimki 8.5 aylık o saç çekme hat safhada ne zaman geçecek bende merak ediyorum..Baya can yakan türden sizi anliyorum, çekince bir de eline bakıyor kıl geldi mi diye :smiley::smiley:

Benim kızım da 9,5 aylık gündüzleri beşiğinde uyuyor ama gece yanımda sallamadsn uyusun diye alıştırmaya çalışıyorum bende saç çekme gibi şeyler bizde de vardı elleri hiç durmuyor bende odayı tamamen karanlık duruma getirip kırmızı ışık yakıyorum kızımın benim arama mesafe bırakıyorum rahat hareket etsin hangi şekilde uyumak ısterse o şekilde duruyor sakın durmadığı zaman arkası bana dönük olacak şekilde sırtına masaj yapar gibi yavaş hareketlerle rahatlamasını sağlıyorum asla pış pış yada ninni falan söylemiyorum sadece benim nefes alışım orda hissediyor yarım saat sonra dalıyor bazen 10 , 15 dk da her çocuk aynı değil belki ama yine de bi çocuğu en ıyı annesi tanır sizde farklı yöntemler deneyebilirsiniz

Evet direkt anlıyor benim olmadıgımı bi ise yaramadı malesef

İnanın deniyorum ama kız7m aşırı hareketli yan üzeri uyuypr daldıgı zaman ama yan yatırıp poposunu patpatlayamıyorum hemen dönmeye calısıyor ve cok inatcı istediği olmazsa kendini uyandıruyor

Ay evet kafamfa saç kalmadı :joy::joy:

Inatlık bu kızlarda hep var heralde benim cadı da çok inat ama ben poposuna falan vurmuyorum bazen sadece yanına uzanıyom dokunmuyorum bile yan dönüyor ayaklarını havaya dikiyor imekleme pozisyonunda kalıyor mızırdanma oldukça sadece emdiğini veriyorum çok yorucu bi süreç ama mecbur alışmaları lazım bizim cadı da bi haftadır babası gibi yüz üstü uyuyor

Atletimi koydum ama nafile :sweat_smile:

İşte bu keçi o hareketleri yaptıkca dhaa cok yapası geliyo sallayarak uyutuyoum orda sorun yok ama uykuya tek devam etmiyo inşaAllah sadece bu aya özeldir

Aydınlık yerde mi uyutuyorsun ondan kaynaklı da oluyor ben müdahele etmiyorum öyle olunca ilk zamanlar 1 saat yatakta şekilden şekile girdiğini bilirim sonra zaten alışıyor uyku saati gelince hep aynı şeyleri yapıyorum ki onda uyku vakti geldiği algısı oluşsun diye mesela yemek yiyor biraz oturduğu yerde oyun sonra alt değişimi uykuya geçiş maması azda olsa emzik ışıklar kapa bu şekilde birini bile atlamadan yapıyorum şuan 15 dk içinde uyuyor

Merhabalar benim ilk çocuğum da bir göğsümü emerken diğer göğsümün ucuyla oynardı öyle uyurdu. İlk başlarda uyusun yeter ki derken sonra alışkanlık haline getirmiş. Çk uğraştım bıraktırmak için çünkü büyüdükçe canımı acıtıyordu.Size tavsiyem ne kadar erken bu durumu bıraktırırsanız o kadar kolay olur. İlerleyen zamanlarda daha zor oluyor bnce :sleeping_face:

Yok hayır odada siyah fon perde var karanlık yerde uyutuyorum hem gece hem gündüz

:sweat_smile::sweat_smile: ahaah

Elimden geleni yapıyorum inşaAllah bi an önce bırakır ya