Bebeğim 5 bucuk aylık uyutacağımı anladıgında ağlamaya başlıyor uykusu varken bile uyumak istemiyor hiçbi uykuya sakin yatıramıyorum hep gözü yaşlı uyuyor. Her şeyi deniyorum sakinleştirmeye calısıyorum öpüp seviyorum sakinleştirici müzikler dinletiyorum. Ama nafile özellikle şu son 1 haftadır şirazesi iyice kaydı. Düzelir mi bu durum ne yapabilirim
Dönem dönem benim kızımda da oldu hatta eliyle yüzüne bile dalıyordu uyumamak için yinede ağlayarak uyutmamak lazım sakinleştirip tekrar denemeliyiz. Şuan 9 aylık kızım ve bu hafta hep o şekildeydi beni yırtıyor resmen
Evet elleri hep yüzünde. Cok uğraşıyorum ama sakinleşmiyor şiddetlenerek ağlıyor. Son ses su sesi açıyorum onunla biraz azalıyor öyle uyutuyorum ama çok üzülüyorum
Nebe süresini açin uyututacaginiz zaman belki sakinleşir uyur
benim begeğimde öyle açinca skinleşiyor uyuyor Allah’ın izniyle
Onu da denedim çok, ilk bi kaç saniye susup devam ediyor. İnşaAllah geçici bi durumdur