Kizlar ben lohusayken annem de kalıyordum uyuzdular camasirlarimiz hep aynı yerde yıkanıyor su hamileykende bana geçmişti kasiniyorum sirkeli suylami evi silmem gerekiyor herşeyi kıyafetleri fln doksan derece yıkıyorum evi sirkeli suyla silmek usendiriyor beni açıkçası başka bi çözümü yokmu sadece kullandığım yerleri örneğin masa fln mutfak dolabı üstü sirkeli suyla silmem olurmu illa mutfak dolaplarıni indirmem mı gerekiyor iki senedir bu uyuzdan kurtulamadı denemedigim şey kalmadı bı yardım edin lütfen
Losyon yazdi geçmedi surekli gidiyorum geçmiyor
Bu uyuzun yaşama süresi var. Yani evin herhangi bir yerinde belli bir müddet yaşayabiliyor. Hepsinin ölmesi için iki üç gün evde bulunmamaniz lazım evide ilaçlatmak iyi bir kurtarıcı olabilir. Eve tekrar gelmeden de iyice yıkanıp kıyafetleri değiştirmeniz lazım. Yine kendiniz araştırma yapabilirsiniz. Geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah.
Denemedigim şey kalmadı herşeyi yaptım bı kenimi makina da yikamadigim kaldı geçmiyor iki senedir ne yapcam çok yordu piskolojikmen insan yaşama sevincini kaybediyor
Bir ilaçlama şirketi ile görüşün derim en azından onlar bu vakalarda karşılaşmıştır bir fikir alın. Yada aynı doktorla gidiyorsanız doktor değiştirin ondan bilgi alın.
Evi ilaclattik kullanmadigim kiyaftleni fln hepsni hurca koyup kaldırdım tek tük kiyafltrmz var kullanmadigimz hersyi kaldırdım yani ama geçmiyor bilmiyorm
Ne yaparsan yap geçmiyor sürekli tekrarlıyor uyuz. Bizde olduk hic bir krem ise yaramadi. Eczanelerde sarı krem yapıyorlar her eczane yapmıyor onu bifaz pahalı ama 3 günde etki ediyor. Ben hamileyken oldum bebeğim doğdu ona da geçti ona da dediğim kremi uyguladım şuan yok. 3 4 kullanımda geçiyor. Eger yaptirabilecegin bi yer varsa mutlaka yaptir evde bulunsun
Hangi krem bu sizin yaptırdığımız bana da soylermisiniz
Sarı krem adı ne diye geçiyor
Krem ismini verebilirmisiniz rica etsem
Adi yok sen sarı krem diyorsun uyuz için eczanedekiler karışımlı yapiyor bi kapta veriyorlar sana uyuz kremleri suruplari asla ise yaramıyor sen beni dinle yaptirabilicen bi yer varsa mutlaka yaptir evinde bulunsun biz şampuanı bile kullandık tirt geldi
Wilkinson pomat diye bir krem var. Üç gün üst üste tüm vücuduna duruyorsun. Dördüncü gün banyo yapıyorsun. Kullandığın bütün camasirlari çarşafları kaynatman lazım biz direk çöpe attık imkanın varsa at. Bir hafta sonra yine aynı üç gün sur yıkan. Bizim ailede de vardı en son bu kremle kurtuldular.