Uzamış sarılık?

Merhaba kızlar, bebeğim bugün 33 günlük oldu yüzü ve gözlerinde hala sarılık var böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda? Sarılık değeri 6. gününde 13e kadar çıkmıştı ve dokuz günlükken düşmeye başlamıştı doktor düşmeye başladıktan sonra artık daha yükselmez tekrar bakmaya gerek yok demişti. Kilo alımı iyi, yüzü ve gözlerinin sarı olması dışında bir problemimiz yok.

Ay adımıza aynı bunu en yazdım sandım. Benim kızımda aynı durumu yaşadı zamanla geçiyor merak etmeyin. Güneşe çıkarın beslenmesine dikkat edin bir de

Bugün doktora götürdük tahlil falan bir sürü şey söylediler başka bir doktorla görüştüm 2 aya kadar uzayabilir kan vermenize gerek yok dedi. Sormasaydım delik deşik edeceklerdi hastanede kesin :confused: Yaptırmadık hiç bişey.

biz de 32 günlüğüz ve sarılığımız devam ediyor. 4 günlükken 15.9 çıkınca 1 gece hastanede kaldık fototerapi aldık 12.2 yle taburcu olduk. ara ara bakıyoruz değerlerine en son 28 günlükken 13.7 çıktı. ama dediğiniz şekilde bizm de yemesi bezi iyi. halsizlik yok. doktor sodyum tsh gibi değerlerine de baktı bir sorun yok. büyük ihtimalle anne sütü sarılığı ve 2 3 ay sürebilirmiş. belki de 4. ama tehlikeli değil anladığım kadarıyla. karaciğer anne sütündeki bir maddeyi sindiremiyor bebek de anne sütü aldıkça sarı oluyor ama karaciğer 2 3 ayda tam olgunlaşınca (bebeklerin hepsinde olgunlaşması böyleymiş) geçiyormuş. anne sütünün kesilmesi de önerilmiyor. 1 aylık bebekte 20 nin üstündeki değerler riskliymiş. o yüzden evde kontrol edin dedi doktorumuz. gözlerinin akı çok sarı olursa gelin olmazsa 2. ay kontrolünde bakarız dedi. ama ben o kadar bekleyemeyeceğim için 10 güne kalça ultrasonu randevumuz var o gün tekrar kontrole gideceğim

Bende bugün doktoruna gittim. Anne sütü sarılığı olduğunu söyledi bize de. 2 aya kadar uzayabilir dedi. Kilo alımı dışkılaması falan bunlar önemli dedi. Bizde de dışkılama her gün var, kilo alımı da iyi o yüzden bir şey yapmaya gerek yok tahlil yaptırmayacağım boşuna eziyete gerek yok sadece takip edeceğiz dedi. Muayenede de korkulacak bir sarılığı olmadığını söyledi.