Vajinada kist neden olur

Merhaba kızlar vajinamda birkaç zamandır tekrarlayan yumru gibi kistim var. Kayboluyor sknra tekrar çıkıyor, neden olur bilginiz var mı? Açıkçası doktora gitmek istemedim önemsiz bir şeydir diye. İnternetteki bartolin kisti denen şeye benziyor

Doktormu dedi kist oldugunu sizmi diyosunuz anlayamadim boyle seyler doktora gitmeden burdakilerle olacak iş degilki kadinlarin bir gogus birde kadinsal kontrollerini biseyleri yoksa bile olmalilar . Sen kist diyosun belki baska bisey kotu huylu bile olabilir en basit kist bile kotu huylu cikabiliyo bence en kisa zamanda bi jinekolaga gidin

Vajinanın hemen yanında yani kasık bölgesinde mi ? Eğer öyleyse doğum dan sonra yağ bezeleri oluyormuş ben doktora gittim öyle dedi, antibiyotik verdi ama ben pek ilaç kullanmam onu da kullanmadım kendiliğinden geçti.

Elime geliyor tuvalette veya duştayken o yüzden kist gibi demek istedim, haklısınız ama o kadar çok alttan muayene yapıldı ki son 6 ayda. Bıkkınlık geldi o yüzden buradakilere danışmak istedim bi :frowning:

Yok vajinanın iç kısmında

Bir çeşit virüste olabilir ihmal etmeyin sakın muhakkak muayene olun, nemli ve ıslak bölgede olduğu için her türlü tehditlere açık oluyorlar..

Teşekkür ederim sağ olun