Kizlar dogum yaptiktan sonra iliskiye girerken vajinadan ses geliyo normalmi utaniyorum sizdede oluyormu
Evet bende de oluyordu
daralıyor galiba ilişkiye girmedikce , girince de ses geliyor komik oluyo
Ay bi kez bende de geldi. Suya taş atarsın yaa wooolllpppp diye bi ses![]()
bi tuhaf oldum eşimede açıklama yaptım ama normal doğumdan sonra olabiliyormuş diye ![]()
![]()
![]()
![]()
Evet oluyor. Genişlediği için içeriye hava kaçıyor. Fırt fırt gibi Benim de oluyordu doğumdan sonra ilk zamanlar. Geçti toparladikca
Normal doğuranlar yeni travmanız hayırlı olsun
hele bir de ikinci üçüncüyü doğurdunuz mu o travma daha da artıyor önceden çok utanıyordum ne kadar ses olmasın diye kendinizi kasarsanız ses çıkıyor o yüzden akışına bırakın
Hahahah
ben sezeryan oldum bende de var gerçi 8 cm açılma olmuştu
ama şey ya o işi biraz sert yapınca falan işte anlayın hava girince falan ses geliyor normal yani ![]()
![]()
Ben iki normal bir sezeryan doğum yaptım
olacak o kadar napalım her nimetin bir külfeti var demişler![]()