Merhaba arkadaşlar bugün bebeğimin kontrolü vardı Vajinal yapışıklık fark etti doktorumuz öncesinde açıktı sonradan olabilir dedi krem verdi şimdilik geçmezse cerrahi müdahale yapılacak bu durumu yaşayan var mı?
Biz yaşadık ben kendim fark ettim çocuk doktoru cerahha gitmemi söyledi
Gittik doktor buna birşey yapmayalım ilerlememiş temizliğine dikkat edin dedi kimi doktorlar çok temizlemekten oldugunu söylüyor ben kontrol ediyorum acık tutuyorum altını hava alsın diye affedersiniz vajinasında dış dudakları acıtmadan biraz geriyorum yapışmayı önlemek için şu anda yapışma ilerlemiyor çok şükür
Çocuk doktoru ıslak mendil kullanma dedi çocuk cerrahiside ıslak mendile kullanabilrisin dedi bu konuda net bilgiye ulaşamadım
Çok teşekkür ederim cevabınız için hiç bu konuda bilgilendirilmemiştim o yüzden orayı kontrol etmek aklıma gelmedi bende bezini değiştirirken hemen kapatmıyorum havalandırıyorum kuru tutuyorum ama olmuş artık bana da ıslak mendil kullanma dedi suyla temizle kurula dedi inşallah müdahaleye gerek kalmadan kremle çözülür sorunumuz kafaya taktım şimdi üzüldüm bebeğime fark edemediğim için de kendime kızgınım
Hayır kendinize kızmayın lütfen anne olmak gerçekten zor herkesin fark edemediği şeyler oluyor
Bu süreçte duşunu biraz daha sık aldırabilirsiniz vajinayı temizlerken nazik olmamamız gerekiyormuş çok temizlemek de iyi değilmiş bunları da ekleyim
Kendinizi üzmeyin geçmiş olsun ![]()
Bende yeni farkettim ve yavaş yavaş elimle açtım ve çok şükür açıldı .gorumcemin kızının cerahi mudalwyle açılıyor malesef
Arkadaşlar açıldığını nasıl anlayabilirim yani afedersiniz nasıl görünmesi gerekiyor?