Verem aşısı

Kızlar kızıma verem aşısı yaptırmıştım aylık aşı o zamandan beri deri altında ufak bir topaklanma var normalmi tedirginim biraz

Verem aşısında sert kabuklanma olursa yara olursa yani aşı tuttu demek oluyor

Derinin altında topak gibi birşey var

Dediğini net anlayamadım ama bugün sağlık ocağındaki hemşirene arayıp sorabilirdin aslında ya da gösterebilirdin