Kızlar kızıma verem aşısı yaptırmıştım aylık aşı o zamandan beri deri altında ufak bir topaklanma var normalmi tedirginim biraz
Verem aşısında sert kabuklanma olursa yara olursa yani aşı tuttu demek oluyor
Derinin altında topak gibi birşey var
Dediğini net anlayamadım ama bugün sağlık ocağındaki hemşirene arayıp sorabilirdin aslında ya da gösterebilirdin