Yagmur anne

Yasemindi sanirim ismi gorusen falan varmi bebegine west sendromu denmisdi acaba bebegi nasil bilgisi olan yada forma giriyosa son durumunuz nedir merak ettim insallah hersey yolundadir :palms_up_together:

Ya ben de çok merak ediyorum hep aklıma geliyor açıkçası nasıllar acaba @Yağmur du adı annemizin

İnsallah iyilerdir benimde hep aklima geliyo :neutral_face:

Evet etiket yaptiginiz iyi oldu gorur yazar insallah

Ya çok teşekkürler ilginiz için gerçekten… Fakat tedavimiz devam ediyor hâlâ.. Gen sonuçları bekliyor doktorlarımız. Nöbetlerimiz ilk ay kadar yoğun değil ama sürüyor… Geçmedi. Yarın tam 6 aylık oluyoruz ve hâlâ başımızı tutamıyoruz.. Oyuncak kavrama sağa sola dönmeler de yok. Nöbet başladığı günden beri de gülmedi hiç… Ben kabullendim tabi her şeyi artık üzülmüyorum ne gelirse Allahtan. Tek umudumuz gen sonuçları şuan. Temiz çıkarsa bebeklik epilepsisi olabilirmiş geçici olma ihtimali yüksekmiş yani. İnşallah öyledir

Bir şekilde devam ediyoruz :heart:

Aaa ben yeni görüyorum çok geçmiş olsun rabbim evladınızı bağışlasın tez zamanda Şafii ismiyle şifa versin inşallah​:cherry_blossom:

Canim benim Rabbim hayirli haberler hayirli sonuclar almanizi nasipt etsin. Korkdugunuza ugratmasin insallah. Derdi veren dermaninida verir. Geç olsun güç olmasin insallah. Umut ediyorum bigun buraya cok guzel haberlerle geliceksin olmazi olduran Rabbim var sen guclu ve sabirli ol yeterki :black_heart:

Insallah gecicidir dualarimiz sizinle Allah size yardim etsin

İnşallah çok dua ediyorum size. Daha çok küçük emin olun hepsi geri gelicek. Hepsini yapıcak bizi haberdar edin lütfen süreçten Allah size bağışlasın

Bu mübarek cuma saati hürmetine Rabbim şifa versin güzel günlerle bu süreci unuttursun size

Rabbim şifalar versin inşallah amin​:folded_hands:t2::folded_hands:t2::folded_hands:t2:

Çok geçmiş olsun belirtileri nasıl başladı acaba bizimkide bazen tuaf hareketler yapıyor kendini kasar gibi korkumu nedir anlamadım ellerini yüzünü iyice sıkıyor ve dışını sıkıyor iiiii diye ses çıkartıyor bizde 10 gün sonra 6 aya girecez hala dönme bizimde yok

Doktora sordunmu hic bacim. Arkadasinda ani kisa sureli kasilmalar var diyodu bi anda baslamis

Yok cnm sormadım

Ya hepinize çok teşekkür ederim… Dualarınız varlığınız yeterli

Hiç bir belirti yokken başladı bizde de. Bahsettiğin tarzda kasılmaları oluyordu ki hâlâ oluyor. Bence ihmal etmeden bir nörolojiye gösterin çok önemli olabiliyor. Ki bebeklerimiz sağlıklı olsa da bir nöroloji görsün derim rutin kontroller iyidir. Günümüz de bu tarz sağlık olayları arttı ne yazik ki

Tmm çok teşekkür ederim

Peki şuan ilaç kullaniyo musunuz kaç ml kullaniyosunuz ya da bizimkide aynı hiç bi sağlık sorunu yokken oldu eeg sonuçları temiz şuan 31 temmuzda beyin emari bekliyoruz 3 4 aydır ilaca başladık geçti fakat son 2 3 haftadır hafif nöbet tarzı bişey geçiriyor randevuda bulamiyoruz sizinki nasıl şuan

Çok geçmiş olsun Allah şifa versin tüm bebeklerimize​:palms_up_together: