Yanık gibi pişik acil lütfen 🔴

Hanımlar ek gıdaya gectik bebeğim altı gündür kaka yapmıyor.gaz çıkarırken arada kaka kaçırıyor.ve yanık gibi sulu pişik olmuş sulu olduğu için krem surulmuyor ne yapmalıyım

Hanımlar acilll

Alerji olabilir mi acaba bizdede süt alerjisi ciddi pişikle belli etti kendini çok çekdim pişikden hala daha uğraşıyorum. Bezini sık sık değiştir pamukla sil yine pamukla kurula bi 3,4 dk açık sakla hamazinc ve hametan kullan geçmiyorsa yada azalma olmuyorsa bir iki günde mutlaka doktora götür. Kortizonlu kremsiz geçmiyor ciddi pişikler

Ek gıdaya ara verin bence. Her akşam uyumadan önce sadece ılık suyla yıkayın altını. Pamuklu bezle pıt pıt minik minik kurulayın. Pişik kremini kuruladiktan sonra sürün her zaman. Havalandırın hep.

Pişiğin durumuna gore kortizonlu antibiyotikli krem kullanmak gerekebilir o yuzden acilden giriş yapıp bi dra goturseniz iyi olur aslında cunku ilerlerse canı daha cok yanar. Ek gıda da uc gun kuralını uygulayın belliki bir besine alerjisi var o yuzden olmus. Gecmis olsun

Doktora git canım benimde aynı oldu krem yazınca geçti

Teşekkürler bunu hiç düşünmemistim sadece havucu üç gün verdim

Bunu yaptim bugün zaten bugün sabah oldu insallh yarına geçer

Birkaç günü bulabilir geçmesi siz sabırla devam edin inşallah geçer canınızı sıkmayın :cherry_blossom:

İnsallh teşekkür ederim.ben hamezing kullanılıp poposunun arasına da gazlı bez koyuyorum ki sürtünme olup iyice kötü olmasın diye umarım işe yarar

Canım zeytinyağı sürebilirsin oda hemen toplar inşallah geçer biran önce ben zeytinyağı ve sudocrem kullanıyorum genelde

Çok sağolun çok şükür toparladı

Arkadaşlar bebeğinin kanamalı pisigi toparladı.normalde bizi perişan edecek derecedeydi ama hamazing sürüp poposunun arasına gazlı bez koyuyorum oonun sayesinde geçti gazlı bez çok işe yarıyor aklınızda bulunsun nemi aldı kuruttu ve etin birbirine surtunmesini engelledi altinida sık sık değiştim .çok şükür

Ama ek gdaya bir haftadir geçtik o gündn beri kaka yapmadi arada çok mik kaçırıyor sulu değil ama kabız gibi kup kuru da değil yetişkin kakası gibi ek gıda sonrası normal kaka nasıl olmalı