2 kez topuk kani alindi tsh yuksekmis 3.kez alinacak mis 14 gunluguz basina gelen car mi nasil yol izlediniz yardim edin lutfen
Benim başıma geldi bizimde yüksek çıktı çocuk doktorumuz önce ultrason istedi troidleri vardamı çslışmıyor yoksa hiçmi yok diye. Çok şükürkü varmış az çslılıyormuş hemn ilaca başladık şuan 6 buçuk aylık hergün sabah aç karnına veriyodum ilacı şuan değerleri düşmüş normale. Doktor ilacı kesiyor.
Panik yapmayın genelde yüksek çıkarmış anne sütü aldıkça da normale düşermiş. Ama doktor ilaca başlatırsa kullanın düzelecek
Aimdi hastaneye gidiyoruz kontrol ve endokrin e giducem dua edin ne olur
Zamanla duzelir mis sukur ya Rabbım , bingildak buyukmus biraz mayis 28 rotgen
Geçen hafta yaşadık hiç korkma
Endokrinoloji sevk ediyorlar koldan kan ile bakıyorlar
Değer 11 in altındaysa aylık takip ediliyor üstünde ise ilaç başlanıyor
Geçici veya kalıcı olabiyor
2-3 yaşına kadar ilaç kullanılıyor